‘Jonge gebruikte Volvo’s leasen snel populairder’

Persbericht geplaatst door Ten Have Tekst op 22-09-2011
‘Jonge gebruikte Volvo’s leasen snel populairder’

Voordelig rijden in een jonge Volvo kan tegenwoordig dankzij LeaseVolvo.nl. Dit nieuwe concept is ontwikkeld op basis van jarenlange ervaring in financial lease. LeaseVolvo.nl maakt rijden in een jonge Volvo-occasion bereikbaar voor een zeer groot publiek. Van XC60 en XC70 tot V50, V60 en V70. ,,Jonge gebruikte Volvo’s leasen wordt hiermee snel populairder’’, zegt initiatiefnemer Henri Greven.

Volvo kijkt op een eigen manier naar auto’s. De eigenzinnige, Scandinavische kijk op luxe en design zit in het DNA. Volvo combineert comfort, veiligheid en bedrijfszekerheid tot herkenbare lijnen in cross-country, stationwagons, sedans en coupés. LeaseVolvo.nl maakt rijden in zo’n luxe auto met sportieve, robuuste en elegante uitstraling mogelijk.

Gewilde modellen

LeaseVolvo.nl heeft alle gewilde Volvo-modellen op voorraad als occasion. Het aanbod is afwisselend en sterk groeiend, via deze website komen steeds meer jonge Volvo-occasions beschikbaar. Bijvoorbeeld de XC60 met zijn dynamisch design en innovatief veiligheidsniveau of het robuuste uiterlijk met luxueuze interieur van de XC70. Of kies voor het markante design met ingenieuze technologie van de V50, de onweerstaanbaar sportieve V60 of de verfijnde klasse van de V70.

Uniek concept

Het leasen van occasions is bij vele leasemaatschappijen onmogelijk. Maar niet bij LeaseVolvo.nl, dat leasemogelijkheden op basis van financial lease - lease waarbij kosten van verzekering en onderhoud voor rekening komen van de gebruiker - biedt tegen bijzonder aantrekkelijke condities. Zo zijn de prijzen opvallend laag, is er geen sprake van jarenlange verplichtingen en zijn er geen wachttijden. Bovendien biedt LeaseVolvo.nl in alle gevallen buitengewoon gunstige contractvoorwaarden. Zo is voor het ontbinden van een leaseovereenkomst een soepele en voordelige afwikkeling gegarandeerd. Een uniek concept.

Kosteloze leaseaanvraag

Leasen via LeaseVolvo.nl begint met het uitkiezen van de gewenste auto op de website van LeaseVolvo. De volgende stap is een volledig kosteloze leaseaanvraag. Binnen 24 uur krijgt de aanvrager bericht, of de aanvraag is goedgekeurd. Na bevestiging door de aanvrager is de deal rond. Desgewenst wordt de auto kosteloos voor de deur afgeleverd.

Financial lease

LeaseVolvo kiest bewust voor financial lease. ,,Dat is het eerlijkste en meest transparante leaseproduct’’, laat Greven weten. ,,Voor onze klanten is dit flexibel en biedt dit belastingtechnisch het grootste voordeel. Zo zijn onze klanten het beste af.’’

NOOT VOOR REDACTIE, NIET VOOR PUBLICATIE: voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met directeur Henri Greven van LeaseVolvo.nl, tel. (0599) 652909