‘YourGift’ eerste sponsor van de Ajax Vrouwen

Persbericht geplaatst door reyer123 op 28-02-2014

Cadeaukaartuitgever ‘YourGift’ is de eerste officiële sponsor van de Ajax Vrouwen. Deze overeenkomst is aangegaan voor twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen. Met het vrouwenteam als uithangbord, bieden Ajax en de uitgever van de veelzijdige cadeaukaart YourGift veel promotionele mogelijkheden. YourGift zal ook op sportpark de Toekomst en rondom de wedstrijden van de Ajax Vrouwen aanwezig zijn.

Edwin van der Sar, directeur Marketing van Ajax, is blij met de toetreding van YourGift: "Het betreft hier de eerste organisatie die als sponsor heel specifiek kiest voor de Ajax Vrouwen en dat juichen wij uiteraard toe. Het is een mooi en enthousiast bedrijf dat past bij de Ajax Vrouwen. Vrouwenvoetbal groeit enorm in Nederland en wij zijn blij met de bijdrage die YourGift doet in het vrouwenvoetbal en onze club in het bijzonder. Als voortvloeisel uit de overeenkomst zal YourGift ook de speciale Ajax-cadeaukaart faciliteren, ook dat is een fraai initiatief."

Directeur van cadeaukaart YourGift, Freek Kleijkers is uiteraard ook zeer tevreden: "Het sponsoren van de Ajax Vrouwen is voor ons een prachtige kans. Als topmerk willen we doorgroeien en de uitstraling van de Ajax Vrouwen past uitstekend bij ons bedrijf: ambitieus vernieuwend en volop in beweging. Met de koppeling van twee mooie merken hebben we als doel om nog meer Nederlandse huishoudens te enthousiasmeren voor de YourGift Card. Ook de mogelijkheid om YourGift in de shops van Ajax te kunnen besteden, is een mooie toevoeging van het merk Ajax naast de reeds aangesloten merken, zoals de Bijenkorf en Rituals."

Voor meer informatie:

Kijk op www.yourgift.com of neem contact op met Freek Kleijkers 06-34 49 20 26