250km rijden voor een laminaatvloer

Persbericht geplaatst door ricwit op 01-05-2015
250km rijden voor een laminaatvloer

Als je praat over één van de grootste spelers in Nederland op het gebied van laminaatvloeren, kom je al snel uit bij Tapijt en Laminaat Direct in Wolvega.
Vrijwel dagelijks leggen hun professionele stoffeerders laminaat, pvc en tapijt vloeren door heel Nederland en België.
“Wij moeten soms 250km rijden voor een vloer, maar zelfs dan nog met kilometervergoeding zijn wij goedkoper dan de lokale woonwinkel” zegt een verkoper in de winkel.
Ze zijn sterk in hun all-in aanbieding, d.w.z. een totaalprijs alles inclusief. Dit is duidelijker voor de klant en ze weten waar ze aan toe zijn. Geen addertjes, geen verplichte afnames van bepaalde hoeveelheden of dure plinten. Ze hebben al een laminaat aanbieding inclusief gratis leggen, gratis ondervloer, gratis plakplinten én nog eens een gratis deurmat die op maat gemaakt en gelegd wordt voor € 19,95.
Bovendien kunt u gratis een offerte of staal aanvragen.
Veel woningstichtingen, tehuizen, woningcoöperaties, vakantieparken en makelaars behoren tot hun klanten.
Zij leggen binnen 1 dag laminaat leggen inclusief trap stofferen en kunnen bovendien de gordijnen, zonwering of andere vloeren leggen of monteren.
Binnen een dag wordt een woning compleet netjes en schoon opgeleverd.
Dezelfde dag nog kan de inrichting al beginnen.
Ga eens kijken in Wolvega in Friesland, 3 grote hallen met kunstgras, tapijt, laminaat, zonwering, gordijnen en nog veel meer.
Ze zijn niet voor niks de grootste online woonwinkel.