2B-Home Event Centre steunt Voedselbank!

Persbericht geplaatst door 2BHome op 21-12-2015
ingezamelde voedingsmiddelen bij 2B-Home
Zoetermeer – Afgelopen weken heeft 2B-Home met behulp van ontzettend veel gulle gevers, zeer veel voedingsmiddelen ingezameld om iedereen een mooie kerst te kunnen geven.

Er zijn vandaag de dag veel problemen in de wereld. Hierbij moeten wij ook zeker de problemen in eigen land niet vergeten. Er zijn ontzettend veel gezinnen die wekelijks gebruik maken van de Voedselbank. Een prachtig goed doel natuurlijk, waar 2B-Home Event Centre, met het oog op de feestdagen, een steentje aan bij wil dragen.

2B-Home Event Centre heeft de inzamelactie van Omroep gesteund met haar eigen inzamelactie. In de 3 weken dat onze gasten iets konden doneren, zijn er wel 15 volle, grote dozen aan voedingsmiddelen naar 2B-Home Event Centre gebracht! De chauffeur van Omroep West stond 18 december paraat om al deze kilo’s de bus in te laten op weg naar de Voedselbank.

De inzamelactie is een groot succes geweest en wij willen daarom ook iedereen ontzettend bedanken voor de inzet. Iedereen verdient een mooie kerst en dankzij jullie hulp kunnen heel veel personen en gezinnen hier nu van genieten.

2B-Home Event Centre
Dr. JW Paltelaan 103