2B-Married bij 2B-Home

Persbericht geplaatst door 2BHome op 04-01-2016
2B-Married bij 2B-Home
Nog even wachten en dan is het zo ver; de 2B-Married Bruidsbeurs!
De jurk hangt al in de kast, de uitnodigingen zijn de deur uit en de DJ zoekt zijn laatste nummers bij elkaar. Iedereen is hard aan het werk om de puntjes op de i te zetten.

Zoetermeer - 17 januari a.s. is de grote dag, vanaf 11.00 uur staat de 2B-Married Bruidsbeurs weer op het programma! Het belooft weer een fantastische dag te worden. Elk uur, van 11.00 uur tot 16.00 uur wordt er van A t/m Z een bruiloft voor jullie nagebootst. Door jullie deze unieke ervaring te geven, krijgen jullie een goed beeld over hoe jullie perfecte dag er uit kan zien bij 2B-Home.

Nadat jullie hebben gezien hoe je trouwdag eruit kan zien, champagne hebben gedronken en taart hebben gegeten, staan de standhouders voor jullie klaar. Voor elk aspect van een trouwdag, is er wel een standhouders aanwezig. Van bloemen tot maatpakken, van live entertainment tot trouwringen, het is er allemaal om jullie dag de perfecte invulling te geven.

Dus als je nog niets te doen hebt 17 januari a.s., kom dan gezellig een kijkje nemen! De Bruidsbeurs is voor iedereen toegankelijk en de entree is geheel GRATIS!

2B-Home Party en Business Centre
Dr. JW Paltelaan 103