2B-Married Bruidsbeurs

Persbericht geplaatst door 2BHome op 10-11-2015
Taart aansijden, 2B-Married Bruidsbeurs 20 september 2015
Zoetermeer - “JA!” Riep je luidkeels toen je werd gevraagd of je wilde trouwen, maar wat nu? Hebben jullie al nagedacht over de locatie, bruidsjurk, uitnodigingen, bruidstaart, de DJ of de trouwauto? Het lijkt nog zo ver weg, maar de mooiste dag van jullie leven komt toch steeds dichterbij!

Iedereen weet dat er veel geregeld moet worden en dat je soms door de jurken en taarten je trouwdag niet meer ziet. 2B-Home Event Centre wil jullie graag helpen met deze keuzes en daarom wordt 17 januari a.s. de 2B-Married Bruidsbeurs weer georganiseerd.

Deze unieke beurs staat geheel in het teken van trouwen, trouwen en nog eens trouwen. Er wordt elk uur een echte bruiloft nagespeeld. Op deze manier krijgen jullie een goed beeld van jullie mooiste dag bij 2B-Home. Daarnaast zijn er tal van standhouders die jullie willen helpen om de juiste invulling te geven aan jullie meer dan bijzondere dag.

Willen jullie graag wat inspiratie op doen en alvast een voorproefje krijgen over hoe jullie dag eruit kan zien? Zet de 2B-Married Bruidsbeurs dan alvast in je agenda!

Zondag 17 januari 2016, van 11.00 tot 16.00 en de entree is geheel GRATIS!

2B-Home Event Centre
Dr. JW Paltelaan 103