2Flirt: gratis mobiel daten voor vrouwen

Persbericht geplaatst door 2Flirt op 11-07-2012

Nu de smartphone onmisbaar is geworden in het dagelijks leven, neemt ook de interesse in mobiel daten toe. Singles willen op ieder moment van de dag in contact kunnen komen met een interessante match. 2Flirt is een mobiele datingservice en speelt in op deze snelgroeiende trend. 2Flirt richt zich specifiek op singles en open-minded partners die op zoek zijn naar een spannende date.

De aanmelding bij 2Flirt is voor vrouwen geheel gratis en biedt toegang tot zeer uiteenlopende profielen van singles én open minded mannen en vrouwen met een relatie. Leden van 2Flirt maken eenvoudig en snel een profiel aan. Het datingprofiel geeft leden de mogelijkheid om een foto te plaatsen, persoonlijke voorkeuren op te geven en natuurlijk de mogelijkheid om een persoonlijk beschrijving neer te zetten.

Na het aanmaken van een persoonlijk datingprofiel kunnen leden op zoek naar een spannend avontuurtje. Met behulp van de zoekfunctie worden leden aan elkaar gematcht. Leden komen met elkaar in contact door het versturen van een berichtje, vergelijkbaar met het populaire WhatsApp.

Als promotie-actie is 2Flirt nu geheel gratis voor vrouwen! Via onderstaande link kan je je gratis aanmelden voor één jaar gratis mobiel daten. In dit jaar kan je gebruik maken van alle diensten van 2Flirt.

Gratis mobiel daten

Meer informatie via help@2flirt.mobi