2Support BV gebruikt socialmedia-platform BuddyBuy om uitbreiding van klantenbestand te realiseren

Persbericht geplaatst door Influx PR op 17-04-2012

Doorn, 17 april 2012 – 2Support BV, gespecialiseerd in administratieve-, management- en marketingondersteuning, gaat zijn klanten benaderen via social media met BuddyBuy. Met het socialmedia-platform van BuddyBuy kan 2Support BV zijn klanten snel, eenvoudig en gericht benaderen door acties en promoties te delen via social media. Op deze wijze kan 2Support BV zijn doelgroep verbreden en desgewenst trouwe klanten belonen met unieke aanbiedingen. Een bijkomend voordeel is dat 2Support BV inzicht krijgt in wie de aanbiedingen leest en doorstuurt.

2Support BV is een bedrijf dat organisaties ondersteunt op zowel administratief- management- als marketinggebied . Deze professionele hulp kan op afstand worden geboden, ongeacht in welke branche een bedrijf zicht bevindt. Om in te spelen op de toenemende mate van het gebruik van social media en om zijn klanten optimaal te bereiken, heeft 2Support BV ervoor gekozen gebruik te maken van het socialmedia-platform BuddyBuy.

Jolanda Heesakkers-Hellings, directeur bij 2Support BV: “Door met BuddyBuy in zee te gaan kunnen we op een simpele manier een campagne, promotie of nieuwsbrief uitsturen via social media zoals Facebook, Google+, Linkedin en Twitter. Ook per e-mail is dit mogelijk. Voor ons is het hierbij vooral belangrijk dat we zelf onze (potentiële) klanten op de hoogte kunnen houden van nieuwsberichten en (nieuwe) activiteiten. Zij kunnen deze vervolgens weer met hun netwerk delen. Op die manier bereiken we met één actie of promotie een bredere doelgroep. Daarnaast hebben we niet alleen zelf de controle over het versturen van de promoties, maar kunnen we via de statistieken die BuddyBuy biedt ook zien wie welke promoties heeft gelezen en of, wanneer en naar wie deze zijn doorgestuurd.”

Paul Hassels Mönning, namens BuddyBuy: "Door BuddyBuy onderdeel te maken van hun integrale (arbeidsmarkt)communicatie benadert 2Support BV de markt anders dan de concurrenten dat doen. BuddyBuy stelt 2Support BV in staat relevante doelgroepen op effectiever manier aan te spreken. Via de kracht van het sociale netwerk. Het onderscheidende vermogen van BuddyBuy is dat de gebruiker zelf de controle en de verantwoordelijkheid heeft over de acties en promoties. Bovendien kan 2Support BV er zelf heel gericht voor kiezen wanneer zij een actie starten en zijn daarbij dus niet afhankelijk van anderen. Mede daardoor zijn de kosten erg goed te bewaken. Wij zijn ervan overtuigd dat 2Support hiermee een bredere doelgroep kan bereiken en (potentiële) klanten enthousiast kan maken met hun promoties en diensten!”

Voor de redactie:

Over BuddyBuy
BuddyBuy is een unieke socialmarketing-oplossing die organisaties in staat stelt om door middel van B2B- en B2C-communicatie loyale afnemers, relaties en klanten te mobiliseren als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product. Via BuddyBuy kan eenvoudig, snel en gericht een actie, waaronder een nieuwsbrief, enquête of promotie, worden gedeeld via sociale media zoals Facebook, Twitter en Google+. Deze actie verschijnt onmiddellijk op de sociale profielen van de doelgroep. (Potentiële) klanten zijn daardoor direct op de hoogte van nieuwsberichten en aanbiedingen en kunnen deze direct met hun netwerk delen. BuddyBuy maakt het netwerk van potentiële klanten op deze wijze onbegrensd. Bovendien werkt BuddyBuy met het zogenoemde loyaliteitsprincipe. Dit houdt in dat als klanten bepaalde positieve acties voor een bedrijf uitvoeren, zoals het doorsturen van een actie aan een aantal andere personen, deze sociale loyaliteit kan worden beloond met bijvoorbeeld een kortingsbon. Voor meer informatie: www.buddybuy.nl

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: buddybuy@influx-pr.com.

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: