9 juni Top seminar over Social Business en Contact Strategie

Persbericht geplaatst door klantinteractie kenniscentrum op 13-05-2011
9 juni Top seminar over Social Business en Contact Strategie

De invloed van social media op organisaties blijft niet beperkt tot nieuwe manieren van communiceren. Ze veranderen ook de cultuur en wijze van organiseren. De relatie met klanten verandert, en ook de manier waarop afdelingen & medewerkers onderling samenwerken en worden gemanaged. Op 9 juni organiseert de School For Customer Management, samen met een aantal kennispartners, een seminar over de ‘journey to social business’ en de implicaties voor uw contactstrategie.

Doelgroep
Dit seminar is primair opgezet voor managers die actief zijn binnen de klantgerichte organisatiedisciplines marketing en customer service. Het programma is als volgt opgebouwd:

Programma

Service (re)design (Wim Rampen)
Hoe herdefiniëren we service binnen organisaties, zodanig dat de mondige(r)klant optimaal wordt bediend en zelfs mee gaat werken? En wat is hierin de rol van social networking & social CRM?
Case UPC Webcare (Jasper Schotanus)
Wat zijn de lessons learned van deze webcare pioniers?

Case Ohra Online Service (onder voorbehoud)
Hoe heeft OHRA de sociale contacten ingebed in de contactstrategie?

Social Marketing (Henny Bakel)
Marketing krijgt een nieuw leven door sociale kanalen. Maar voor succes is samenwerking met de contact center organisatie essentieel. Hoe zien de nieuwe rollen van marketing en service eruit? Hoe wordt het partnership vormgegeven?

Case SNS 'Social Engagement' (Nathalie Soeteman)
Hoe SNS heeft gewerkt aan ‘open leadership’, een belangrijke succesvoorwaarde voor social business

Pro-active engagement (Enrico Pruis)
In dit ‘opt-in’ tijdperk lijkt het initiatief tot klantcontact volledig te zijn verschoven naar de consument. Toch bieden de online kanalen volop kansen tot pro-actief en gewenst contact. Het omnichannel tijdperk biedt nieuwe mogelijkheden voor outbound contact.

Waar en hoe laat?
Plaats van handeling: Tieto, Basicweg 24, Amersfoort
Datum, tijdstip: 9 juni, 13.00-17.00 uur
Netwerkborrel na afloop
Aanmelden ga naar: www.sfcm.nl

Kosten
Geen

Post op Het Klantinteractie Kenniscentrum.

Voor nadere informatie kunt u ook op het Kenniscentrum terecht