aanzienlijke verkoopstijging Goedkope hoekbanken

Persbericht geplaatst door Meubilex op 06-05-2012
aanzienlijke verkoopstijging Goedkope hoekbanken

Er is een duidelijke verandering in het consumenten gedrag in de meubelbranche waar te nemen. Waar de gemiddelde consument tot een aantal jaar gelden uitsluitend kwalitatief hoogwaardige meubelen aanschafte, waarvan de levensduur toch minstens 15 á 20 jaar moest bedragen is er een duidelijke trend waarneembaar waarbij consumenten steeds vaker de keus maken voor goedkope meubelen met een kortere levensduur van 5 tot 10 jaar.

Bij Meubilex is dit vooral merkbaar bij de goedkope hoekbanken. "Veel van onze klanten vinden het leuk om na een jaar of 5 een andere hoekbank of bankstel te kopen. Wél wil men nog steeds mooie en kwalitatief goede meubelen, wij leveren al onze hoekbanken en bankstellen met 3 jaar garantie. Daarnaast willen we de goedkoopste van Nederland zijn.": Er is zelfs een speciale collectie ingekocht om aan deze vraag te beantwoorden: http://www.meubilex.nl/home/goedkope-hoekbanken

Er is binnen de collectie van Meubilex geen ruimte voor goedkope chinese replica's van bekende hoekbanken. Wij verkopen slechts in Europe geproduceerde hoekbanken en bankstellen die voldoen aan de kwaliteitsnormen die in Europa gelden en niet in Azië.