Actie Intratuin Koudekerke met kerstgeschenken

Persbericht geplaatst door Clickr op 11-06-2015
KOUDEKERKE, 11 juni 2015 – Veel werkgevers en managers verdiepen zich nu al in de kerstgeschenken. Intratuin Koudekerke speelt hier op in: zij hebben voor zakelijke klanten een bijzondere actie met kerstgeschenken.
Het lijkt nog ver weg, maar veel ondernemers en managers verdiepen zich nu al in de kerstgeschenken. In Nederland is het de gewoonte dat werkgevers rond de feestdagen een kerstgeschenk of kerstpakket geven aan hun werknemers. Hiermee geven ze iets extra’s aan hun werknemers en laten ze zien dat ze hun inzet wordt gewaardeerd. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat werknemers een kerstgeschenk op prijs stellen, maar deze moet wel bruikbaar en praktisch zijn.
Cadeaukaart als kerstgeschenk
Intratuin Koudekerke heeft daar iets op bedacht: zij bieden zakelijke klanten de mogelijkheid om voor al hun medewerkers een cadeaukaart van Intratuin Koudekerke aan te schaffen. Hiermee kunnen de ontvangers zelf hun cadeau uitkiezen bij Intratuin Koudekerke, de grootste cadeauwinkel in de regio. Bij de groenketen verkopen ze niet alleen bloemen, planten, diervoeding en onderhoudsproducten voor de tuin, maar beschikken ze ook een grote afdeling met cadeau- en interieurartikelen. Werkgevers kunnen uiteraard ook een cadeau van Intratuin
VIP-avonden voor bedrijven
Werkgevers kunnen kiezen voor een cadeaukaart met een wisselend saldo tot € 150. Wanneer zij voor al hun medewerkers een cadeaukaart en/of cadeau afnemen, dan kunnen zij met hun bedrijf deelnemen aan de speciale VIP-avonden die Intratuin Koudekerke organiseert. Hoe en wanneer werkgevers deze feestelijke avond willen organiseren, kunnen ze met in onderling overleg met Intratuin Koudekerke afstemmen. Meer informatie over deze kerstgeschenkenactie vind je op http://bit.ly/1MLvQI1

Voor meer informatie over dit persbericht kun je contact opnemen met Sjacco Joziasse, directeur Intratuin Koudekerke. Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 0118-554406 of op e-mailadres s.joziasse@koudekerke.intratuin.nl.