Allebedrijvenin.nl Bedrijven Awards 2013: 'Onderdelen Senseo Jan Breumelhof' heeft beste dienstverle

Persbericht geplaatst door Allebedrijvenin op 21-03-2014

21 maart 2014

De winnaars van de Allebedrijvenin.nl Bedrijven Awards 2013 zijn bekend! Het bedrijf 'Onderdelen Senseo Jan Breumelhof' heeft dit jaar gewonnen en sleept hiermee de naam ‘Beste bedrijf van Nederland’ in de wacht. Allebedrijvenin.nl, dat het event voor het 4e jaar op rij organiseert, meldt: “Ook dit jaar doet iedereen weer massaal mee. Het is echt overweldigend om te zien dat steeds meer bedrijven hieraan mee willen doen.”, aldus Massimo Gagliotti van Allebedrijvenin. Meer dan 30.000 bedrijven waren genomineerd voor de Awards. Over deze bedrijven zijn iets meer dan 90.000 reviews geschreven.

De Bedrijven Awards zullen door Massimo Gagliotti uitgereikt worden aan de top 20 bedrijven die in aanmerking komen voor de grote prijzen. Er waren 10 verschillende rubrieken in 78 regio’s die in aanmerking kwamen voor de Awards, waaronder Beauty & Gezondheid, Bouw, Dienstverlening, Auto & Vervoer, Restaurants & Hotels.

Het beste bedrijf van Nederland

Onze lokale websitebezoekers hechten de meeste waarde aan de oprechtheid van de dienstverlening. Onder de winnende bedrijven werden vriendelijk personeel, persoonlijke service en prijs kwaliteitsverhouding veelal geprezen. “Geweldige service” en “super ondersteuning bij vragen” zijn dan ook reacties die regelmatig terugkwamen in de reviews van het best beoordeelde bedrijf van 2013 op Allebedrijvenin.nl: 'Onderdelen Senseo Jan Breumelhof'.

Kracht van reviews & beoordelingen

“De kracht van de reviews & beoordelingen hebben we voornamelijk te danken aan de genomineerde bedrijven”, aldus Massimo Gagliotti van Allebedrijvenin. “Zij plaatsten massaal de nominatiebadges op hun website om stemmen te ontvangen. Dit brengt ons dichter bij ons doel; het transparanter maken van bedrijven in Nederland. Als ik op een website land wil ik ook de mening van anderen zien, zodat ik kan zien of ik dat bedrijf wel kan vertrouwen. Bedrijven beginnen nu in te zien dat kwaliteit en nazorg steeds belangrijker wordt om daarmee nieuwe klanten aan hen te binden. Bedrijven kunnen hun beoordelingscijfer op hun website plaatsen en zo laten zien wat bestaande klanten van hen vinden.”, aldus Massimo Gagliotti.

De Bedrijven Awards zijn in 10 categorieën en 78 regio’s uitgereikt. De nummer 1 per categorie mag zich ‘Excellent bedrijf’ in zijn categorie en regio noemen.

Lees hier het volledige bericht over de Bedrijven Awards 2013