Alles voor een heerlijke zonnige dag

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 14-04-2015
Alles voor een heerlijke zonnige dag

Het is weer lente en dat betekent dat de zomer steeds dichterbij komt! Heerlijk fietsen langs de weilanden, lekker een terrasje pakken en natuurlijk niet te vergeten: van het zonnetje genieten in je eigen tuin of gewoon vanaf je balkon.

Geef maar toe, je kan niet wachten tot het zo ver is. Vooral een stukje fietsen met een lekker zonnetje klinkt als muziek in de oren, het is alleen altijd zo jammer dat je na z'n stuk fietsen bijna altijd uitgeteld bent. Maar eigenlijk is hier een hele makkelijke oplossing voor, namelijk een elektrische fiets! Nog steeds het genot van een tochtje langs de weilanden, maar dan een stuk minder vermoeiend.

En dan na z'n heerlijke tocht wil je het liefst op de bank ploffen, maar eigenlijk wil je ook nog genieten van de laatste zonnestralen in je tuin. Het blijft een moeilijke keuze, maar wat nou als ik je kan vertellen dat het ook allebei kan. Namelijk een heerlijke comfortabele loungebank in de tuin. En de kinderen die kunnen gezellig spelen in hun speeltoren.

Klinkt dit alles nou wel heel aantrekkelijk dan heeft Veilingwinnaar.nl precies wat u zoekt. Vanaf 17 april tot en met 24 april kunt u bieden op de lenteveilingen. Nog een hele goede tip: de Avignon tuinset is ook heel geschikt voor een BBQ op een warme zomerse dag

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.nl