Allround installateur

Persbericht geplaatst door kvanduinen op 08-10-2013

Bent u net verhuisd en zijn er nog zoveel klussen te doen? U wilt nog een aircosysteem, er moet nog verwarming worden aangelegd en er moet misschien ook nog vloerverwarming komen? Deze klussen zijn te groot of te moeilijk om zelf te doen. Misschien heeft u er geen verstand van of er geen tijd voor. Vaak zijn het ingewikkelde klusjes om zelf uit te voeren. Het is daarom verstandig om een expert in te huren voor dergelijke klussen.

Installatie bedrijf

Net verhuisd en er komen nu al allemaal dingen over u heen. Er moet namelijk nog geklust worden, reparaties moeten worden uitgevoerd en er moet nog geïsoleerd worden. Deze klussen kunt u in uw eentje niet doen. U heeft vaak het gereedschap, kennis en materiaal niet in huis. Installatie Pro kan alle klussen doen, wij doen namelijk; verwarming en Cv-ketel, airco-installatie, badkamer installatie en renovatie, zonnepanelen plaatsen en wij installeren sanitaire voorzieningen. Alles wat nodig is voor een nieuw huis. Wij zijn uw installatie bedrijf.

Installeren van apparaten

Mochten de klussen aan het huis bijna klaar zijn en bent u bijna zo ver om het huis in te richten? Dan kunt u ook bij ons aan de bel trekken. Wij installeren ook uw apparatuur. Wilt u een airco installatie in huis plaatsen voor de warme zomers? Ideaal om een koelte in huis te krijgen. Ook als uw airco defect is kunt u ons bereiken, want niks is zo erg als een defect aircosysteem midden in de zomer.

Waar zijn wij werkzaam?

Wij zijn werkzaam en Zuid-Holland, Noord-Brabant en in Zeeland. Woont u in één van deze provincies en u heeft daar een nieuw huis gekocht, schakel ons in voor uw klussen in huis. Op deze manier kunnen wij u heel wat werk uit handen nemen. U kunt van ons vakwerk verwachten tegen een scherpe prijs.