Altijd al ondernemer willen worden?

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 05-08-2015
Popcornmachine
Zaandam, 05-08-2015. Heeft u er altijd al van gedroomd om de baas te zijn van uw eigen zaak. Om zelf de touwtjes in handen te hebben? Dan is dit de gouden kans waar u op gewacht heeft. Stel uw droom niet langer uit en ga ervoor!

De eigenaar van de snoepwinkels Cottoncandy en Popcorncan is gestopt en nu wil hij de volledige inventaris met o.a. Domein naam van zijn eigen webshop verkopen. U kunt dus meteen beginnen. Zelfs de grondstoffen en verpakkingen zijn inbegrepen.

De inventaris bevat o.a. De Tornado suikerspinmachine, RVS werktafels, nostaligische popcornkar, slushmachines, lolly bomen, een Rema pompwagen, mengmachines, au Bain Marie, vrieskisten, kassa's en nog veel meer. Heeft u intresse in? Ga dan snel naar www.veilingwinnaar.nl en bekijk de complete inventaris. U kunt vanaf 27-08-2015 een bod doen op de inventaris.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.