Altijd en overal perfecte presentaties

Persbericht geplaatst door Epatra B.V. op 08-05-2012
Altijd en overal perfecte presentaties

Epson, 's werelds grootste fabrikant van projectoren, is erop gebrand dat mobiele en drijfspresentaties nóg gemakkelijker kunnen worden gecoördineerd en introduceert om die reden vier nieuwe modellen voor verkoopvertegenwoordigers en andere mensen die zakelijke presentaties geven: de EB-1776W, EB-1771W, EB-1761W en EB-1751. Nieuwe functies als real-time keystone-correctieverhouding zorgen voor perfect recht uitgelijnde beelden, en met de aansluitmogelijkheden voor smartphones is presentatie werkelijk overal mogelijk.

EB-1776W, EB-1771W en EB-1761W

De EB-1776W is de eerste Epson-projector die is uitgerust met de technologie voor real-time keystone-correctieverhouding. Het geprojecteerde beeld wordt gedurende de presentatie continu gecontroleerd en automatisch aangepast. Dit levert optimale weergave op, zonder dat u zelf de instellingen hoeft te wijzigen.

Dankzij Screen Fit is de EB-1776W binnen een handomdraai opgezet. Deze functie voor schermframedetectie wordt met een aparte knop bediend en zorgt dat beelden altijd perfect passen op projectieschermen met een zwart frame. In een paar seconden worden de beelden dan recht en vrij van vervorming weergegeven.

Alle drie de modellen zijn voorzien van een snelle Wi-Fi-aansluiting: gebruikers kunnen de projectoren in een mum van tijd opzetten en overal draadloos presenteren. Epsons iProjection-app maakt het bovendien mogelijk diverse soorten documenten rechtstreeks vanaf de smartphone te projecteren.

EB-1751

Net als de andere modellen is de EB-1751 dankzij de lichte en slanke behuizing zeer gebruiksvriendelijk en draagbaar. Dankzij de functies voor snel opstarten en onmiddellijk uitschakelen hoeft u nooit te wachten totdat de projector is opgewarmd of afgekoeld.

Bernhard Ohling, productmanager, Epson Europe, zegt: "We hebben heel goed naar onze klanten geluisterd. Zij wilden graag gemakkelijk op te stellen en eenvoudig te bedienen projectoren. Deze serie draagbare bedrijfsprojectoren is op die eisen afgestemd. Niet alleen verkoopmedewerkers die altijd onderweg zijn, maar ook anderen die bijna dagelijks een presentatie geven, zullen heel blij zijn met de nieuwe functies."

Bernhard zegt verder: "Het is natuurlijk desastreus als de eerste vijf minuten van een belangrijke zakelijke bespreking of een unieke kans op een verkoopdeal besteed worden aan het uitlijnen van het beeld of het wachten op een trage Wi-Fi-verbinding. Met deze nieuwe producten behoren die problemen voorgoed tot het verleden. Mensen worden niet meer afgeleid door het instellingenmenu, maar kunnen zich helemaal concentreren op hun boodschap."

De EB-1776W, EB-1771W, EB-1761W en EB-1751 zijn vanaf juni 2012 verkrijgbaar, met een adviesprijs van respectievelijk € 1.299, € 1.249, € 1.049 en € 949 (incl. BTW).