Persbericht geplaatst door Merijn op 03-01-2012

Groningen, 3 januari 2011

ARB B.V. / VisionRent en Exact Materieel Verhuur bundelen krachten

Exact Materieel Verhuur breidt haar activiteiten verder uit door de overname van wegenbouw verhuurder ARB B.V./VisionRent te Heerenveen.

Per 3 januari 2011 heeft Exact Materieel Verhuur, met vestigingen in Sneek, Schagen en Groningen, ARB B.V. / VisionRent uit Heerenveen definitief overgenomen.

ARB B.V. / VisionRent
ARB B.V. / VisionRent beschikt over een jong, goed onderhouden verhuurpark van wegenbouwmachines zonder bedienend personeel. Het assortiment loopt uiteen van grote en kleine asfaltafwerkmachines, asfalt- en grondwalsen tot splitstrooiers en trilplaten.

Het verhuren van wegenbouwmachines, en vooral het bijbehorend vakkundige advies, is maatwerk. Elk individueel project stelt zijn eigen specifieke eisen aan de inzet van wegenbouwmaterieel. De praktijk leert dat het kopen van een wegenbouwmachine bedrijfseconomisch vaak niet de beste oplossing is. Ten opzichte van nieuwkoop biedt het huren van een machine tal van voordelen.

Overname

Met ingang van vandaag draagt directeur-eigenaar Mouthaan van Citechma Retail & Services B.V zijn bedrijf over aan Exact Materieel Verhuur, met daarbij ook de eindverantwoording voor de medewerkers en alle betrokken opdrachtgevers. Mouthaan is verheugd over de overname: ‘ik ben blij een solide partner gevonden te hebben, zodat de dienstverlening en werkgelegenheid gecontinueerd worden.’

ExactMaterieel Verhuur
Exact Materieel Verhuur is een jong en dynamisch dienstverlenend bedrijf, waar de klant en maatwerk nog centraal staan. Service, kwaliteit en het milieu staan hoog in het vaandel. Het materieel loopt uiteen van een simpele boormachine tot een telescoophoogwerker.

Juist in deze tijd

In deze tijd van recessie is het vooral belangrijk om kwaliteit te blijven leveren. Klanten die in het verleden een gedeelte van het kostbare materieel in eigen beheer aanschaften, zien het inhuren daarvan steeds meer als een optimale manier om hun bedrijf draaiende te houden. Dan moet je ook wat te bieden hebben. Door de overname schept Exact Materieel Verhuur de optimale voorwaarden om een bredere doelgroep te bedienen. De dienstverlening van ARB B.V. / VisionRent blijft onveranderd en zal uiteindelijk verder gaan onder de naam ARB B.V.

Voor meer informatie over de in dit persbericht genoemde bedrijven:
www.exactmaterieelverhuur.nl / www.visionrent.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Lennart Ten Have, Exact Materieel Verhuur, T 06 10 523 225 of
Merijn Stapert, Exact Materieel Verhuur, T 06 248 68 929