Artemis Yogacentrum organiseert Dru-yoga week in Turkije

Persbericht geplaatst door artemisbodymind op 27-08-2013
Artemis Yogacentrum organiseert Dru-yoga week in Turkije

Van 14 t/m 21 oktober a.s. organiseert Artemis Yogacentrum in samenwerking met Artemis Body & Mind Reizen een Dru-yoga week in Turkije. Op een bijzondere locatie aan de zonnige Turkse zuidkust kunnen deelnemers een week lang genieten van Dru-yoga. Daarnaast is er volop tijd de omgeving te verkennen en te ontspannen op het strand.
Dru-yoga wordt ook wel yoga van het hart genoemd. Het helpt bij het vinden van je innerlijke balans, waardoor je energieker en vrolijker wordt. Het leert je spanning te herkennen, los te laten en te ontspannen. Tijdens deze Dru-yoga week kom je helemaal tot rust en herstel je het contact met jezelf.

Om kennis te maken met Dru-yoga en de docent wordt op zaterdag 14 september a.s. in Artemis Yogacentrum een kennismakingsworkshop georganiseerd. Deze workshop begint om 10.30 uur en duurt tot 12.30 uur. Wie na afloop van de workshop besluit deel te nemen aan de Dru-yoga week, ontvangt de deelname kosten van de workshop retour.
Zowel de Dru-yoga week als de workshop worden begeleid door Marian Dekker. Marian is sinds 2010 verbonden aan Artemis en heeft haar opleiding gevolgd bij Dru Netherlands.

Artemis Yogacentrum is gevestigd in IJsselstein (Utr) en biedt een uitgebreid aanbod aan cursussen en workshops op het gebied van yoga, zelfontwikkeling en spiritualiteit.
Artemis Body & Mind Reizen biedt yoga retreats en body & mind weken aan in Turkije. Beide bedrijven zijn opgericht door Monique de Boer.

Meer informatie is te vinden op www.artemisyoga.nl en www.artemisbodymind.nl of u kunt bellen naar 030 6011170.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Artemis Yogacentrum
Poortdijk 34B, 3402 BS IJsselstein