Persbericht geplaatst door AutobarHolland op 11-04-2012
Autobar Holland schenkt meer inhoud

Autobar, Café Bar en Roode Pelikaan zijn nu samen Autobar Holland B.V.

Autobar Holland schenkt meer inhoud

DORDRECHT – Autobar Holland B.V. zet volledig in op het ontzorgen van haar klanten als het gaat om koffievoorzieningen en andere vormen van vending diensten. Door de bedrijven Autobar, Café Bar en Roode Pelikaan samen te voegen, kan Autobar Holland B.V. nog beter inspelen op de behoefte van bedrijven, instellingen, (semi-)overheid en de horeca. Autobar, Café Bar en Roode Pelikaan werken al zo’n 50 jaar als zusterbedrijven samen en blijven nu als merknamen voortbestaan.

Van full-operating service tot zakelijk maatwerk: Autobar Holland heeft de oplossing. Ruim 900 mensen zijn dagelijks druk in de weer om ervoor te zorgen dat de klanten kunnen genieten van lekkere koffie en uitstekende service. Dat doet Autobar Holland door de missie en visie uit te dragen tot in perfectie: integrale dienstverlening, zorg voor mens en milieu en het bieden van innovatieve oplossingen staan in het dagelijks werk centraal.

Autobar Holland B.V. is gevestigd aan de Calandstraat 41 te Dordrecht. Kijk op www.autobar.nl voor meer informatie of bel 078-6544 544.

Autobar Holland B.V.

Serena Joha