Baby's Only online kopen

Persbericht geplaatst door VillaVrolijk op 20-01-2012

Baby’s Only is een oer-Hollandse producent. Ze ontwikkelen verassende, tevens hoogwaardige gebreide interieur-collecties voor baby’s. De Baby’s Only collectie is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en voor overheersend gevoel voor mode. Het gaat van wiegdekens tot wikkeldoeken en van kruikzakken tot speendoeken, kortom een brede collectie. De uitgebreide collectie van Baby’s Only is eigenaar van vier goede eigenschappen. Het is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren. Het gaat van trendy eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en unieke kleurencombinaties.

Doormiddel van het inspelen op de wensen van (vaste/potentiële) klanten en detaillisten zorgt Babys Only voor een breed assortiment. Door vraaggeoriënteerde producten te realiseren zullen we de afnemers tevreden houden. Ondanks ideeën van afnemers blijven we trouw met de standaard producten. Natuurlijk stellen we prioriteiten, kwaliteit en kleur staan duidelijk op nummer één. De eigenschappen van onze specialiteit, gebreide producten, zijn de warmte en behaaglijkheid. Kortom, dat is hetgeen wat een baby nodig heeft.

De kwaliteit van het materiaal is erg belangrijk voor het realiseren van een product. Baby’s Only artikelen bestaan uit verschillende, kwalitatief en hoogwaardige materialen. Het voordeel daarvan is, de vorm blijft langer is het product zitten en de kleur blijft langer in conditie. Baby’s Only heeft één groot voordeel ten opzichte van andere merken. De producten kunnen gewassen worden tot 60 graden. Bij deze temperatuur sterven huisstofmijten. Dit zorgt voor een gezonde levenswijze van de baby.
De collectie bestaat uit:
Wiegdeken
Ledikantdeken
Slaapzak 70cm.
Kussen 40x40cm. – 80x80cm.
Kruikzak
Omslagdoek
Boxkleed
Aankleedkussenhoes