Bij GreatCompany! ongedwongen nieuwe vrienden maken

Persbericht geplaatst door GreatCompany! op 24-05-2011
Bij GreatCompany! ongedwongen nieuwe vrienden maken

Per 1 juni gaat de website van Great Company! officieel de lucht in. De site brengt mensen (45+) bij elkaar die allemaal dezelfde intentie hebben: een nieuwe impuls geven aan hun sociale leven. De leden organiseren activiteiten en uitjes voor elkaar en nemen deel aan activiteiten en uitjes die door anderen worden georganiseerd. Ook worden door GreatCompany.nlzelf activiteiten georganiseerd.

Community voor actieve 45 plussers
Great Company!, Engels voor: goed gezelschap, richt zich op mensen die actief aan de slag willen met hun sociale leven. Ze zijn verhuisd naar een nieuwe omgeving, hun kinderen zijn het huis uit, ze zijn gescheiden of ze zijn alleen komen te staan. Voor hun biedt www.GreatCompany.nlde mogelijkheid om op een ongedwongen en vooral leuke manier met een potentiële nieuwe vriendenkring in contact te komen.

Leuke activiteiten en uitjes worden door deelnemers zelf georganiseerd
Alle leden kunnen zelf activiteiten en uitjes op de website aanmelden en anderen uitnodigen om hier op in te schrijven. De activiteiten zijn over het algemeen laagdrempelig. Een lid met een sloep nodigt 10 mensen uit om mee te varen door de grachten van Haarlem terwijl een andere deelnemer een flesje rosé en wat te eten meeneemt. Iedereen een gezellige middag en ondertussen worden er nieuwe contacten opgedaan. Maar ook een gezamenlijk bezoek aan het Concertgebouw, een heerlijke strandwandeling of een motor toertocht zijn typische ledenactiviteiten. Daarnaast worden er activiteiten georganiseerd door www.GreatCompany.nlzelf. Gepland staan o.a. een bijzondere kookworkshop in Amsterdam en een gezellige bijeenkomst tijdens de Kerstdagen.

Tot 1 oktober gratis inschrijven
Gedurende de introductieperiode tot 1 oktober kan iedereen zich gratis inschrijven. Voor de activiteiten is men alleen eventuele kosten voor entree, drankjes etcetera verschuldigd.

Social media
Inmiddels zijn nagenoeg alle 45+ ers online en veel van hun zijn al aangesloten bij een sociaal netwerk. LinkedIn en Facebook zijn favoriet. Twitter is razendsnel in opkomst. Ondertussen stelt men steeds hogere eisen aan een actief sociaal leven, ook boven de 45. Internet is een geweldig medium om in contact te komen met anderen die in precies dezelfde fase zitten. GreatCompany.nlspeelt in op al deze ontwikkelingen en creëert een nieuwe mogelijkheid om op een ongedwongen manier nieuwe contacten op te bouwen.