Binnen 45 ISO gecertificeerd | QMS International

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 24-07-2014

QMS International is een geaccrediteerde certificerende instelling op het gebied van managementsystemen naar verschillende normen en standaards, waaronder ISO 9001. QMS International verzorgd wereldwijd certificeringen en biedt u de mogelijkheid om binnen 45 dagen een certificering te realiseren. QMS International hanteert een zeer efficiënte aanpak:

· De mogelijkheid tot certificering binnen 45-dagen;

· Pragmatische en normconforme aanpak;

· Geen bureaucratische benadering naar onze klanten toe;

· Geen onvoorziene kosten en tijdsmatige vertragingen;

· Wereldwijd ruime ervaring met managementsystemen.

Verschillende ISO certificeringen

QMS International biedt u de volgende certificeringen en re-certificeringen aan: ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 13485, ISO 21469 en OHSAS 18001.?Bij?QMS International wordt er gewerkt volgens een vaste procedure. De procedure die wij aanhouden geldt voor praktisch ieder managementsysteem en kan binnen 45 dagen gerealiseerd worden. Hierdoor kunt u binnen een zeer korte tijd normgericht voordeel behalen op het gebied van kwaliteit.?

Bent u geïnteresseerd in een ISO certificering en wat QMS International voor u kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend informatie aan door de documentatieaanvraag volledig in te vullen of neem contact met ons op.