Bona parketschuurmachines groot succes in Nederland

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 28-11-2011
Bona parketschuurmachines groot succes in Nederland

Sinds de introductie van de Bona parketschuurmachines in Nederland in 2003 zijn er in de loop van de tijd veel Bona machines verkocht. Steeds meer parketteurs kiezen voor Bona. En nu weer een klant enthousiast na demo en proefschuren met de Bona Belt, bandschuurmachine. Eens tijd voor een interview.

Postmus parket uit Groningen wilde zelfs nader kennismaken met het Bona-team en kwam de Bona Belt hoogstpersoonlijk in Haarlem ophalen.

Onder het genot van een heerlijk Bona kopje koffie, kennismaking met het gehele verkoopteam in Haarlem én een rondleiding in het Bona pand werd Postmus parket gevraagd waarom hij de keuze heeft gemaakt voor de Bona Belt.

Martin Postmus: "Als parketteur zoek je een bedrijf dat vertrouwen uitstraalt. Bij Bona heb ik dat. Ze leveren net even iets meer dan dat je verwacht. Deze filosofie past bij mijn bedrijf, ik zet mijn klanten ook op de eerste plaats. De extra service zoals het persoonlijk brengen van de Belt (demo machine), uitleg enz. geeft een betrouwbaar gevoel. Zelfs toen het stofvrij schuren in 2010 verplicht werd gesteld, kon ik de DCS ook eerst op proef gebruiken. Na 1 schuurvloer was ik overtuigd.

Wat ook opmerkelijk is, dat Bona één van de weinige bedrijven is, die voortdurend met nieuwe producten op de markt komen. Dit soort inventieve bedrijven spreken mij aan en zij zullen altijd een stap vóór hebben op de concurrentie! Kortom, vertrouwen en betrouwbaarheid, daar draait het om. De vruchtbare samenwerking tussen Postmus parket & Bona bevestigt dit nogmaals!”

Martin Postmus, Postmus parket, www.postmusparket.nl

Bona Benelux BV - www.bona.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bona Benelux BV, Diana Pennings, Postbus 1540, 2003 BN Haarlem, tel. 023 - 542 18 64, fax nr. 023 - 542 13 06, e-mail bona.nl@bona.com

Bona AB is een familiebedrijf dat dateert van 1919. Het hoofdkantoor is gevestigd in Malmö, Zweden. Het bedrijfsmodel van Bona richt zich op het aanbieden van producten voor het leggen, het renoveren en het onderhouden voor de gehele levenscyclus van houten vloeren. Bona is marktleider op het gebied van lakken en oppervlaktebehandeling, met verkooppunten over de hele wereld en dochterondernemingen in 18 landen. Het bedrijf heeft productiefaciliteiten in Zweden, Duitsland, China en USA en heeft wereldwijd ongeveer 500 werknemers. De totale omzet in 2009 was 119 miljoen Euro. www.bona.com