BrandsToday: dagaanbiedingen in mode opent digitale deuren

Persbericht geplaatst door BrandsToday op 30-04-2011
BrandsToday: dagaanbiedingen in mode opent digitale deuren

Op 22 april is BrandsToday.nl gelanceerd met dagaanbiedingen in artikelen uit de modebranche.

De afgelopen jaren zijn meerdere succesvolle bedrijven ontstaan rondom het concept van dagaanbiedingen. Hiernaast blijkt uit recent onderzoek en de ervaring van Thuiswinkel.org dat de verkoop in online fashion sterk groeit. BrandsToday speelt in op deze ontwikkelingen met het lanceren van hun webshop.

Door een nauwe samenwerking met creatief bureau Guilty People en full service e-commerce bureau ISM, verwacht BrandsToday een plek te kunnen veroveren in de online fashion industrie.

Om op de hoogte te blijven van nieuwe dagaanbiedingen kunnen bezoekers zich inschrijven op de nieuwsbrief of de website volgen op Twitter, Facebook en Hyves. Gemiste dagaanbiedingen zijn zichtbaar op de website en bezoekers kunnen via de interactieve wishlist kenbaar maken van welke merken ze graag producten terug willen zien in de webshop. De verschillende social media share buttons maken het mogelijk om de producten direct te delen met vrienden.

Het assortiment van BrandsToday bestaat uit artikelen van A-merken, zoals kleding, horloges, sieraden en parfums van merken als Ralph Lauren, Esprit, Mexx, Quick en Bjorn Borg.
Dagelijks wordt een aanbieding voor de man en vrouw aangeboden met kortingen tussen 40% en 70%. Nieuwe producten worden om 22:00 geplaatst op BrandsToday, zijn 24 uur beschikbaar en zolang de voorraad strekt.
Betalen kan middels iDEAL, Credit Card, overschrijving, Wallie-card en Bancontact, gebruik makend van payment service provider Docdata.


Meer informatie:
http://www.brandstoday.nl
http://www.ism.nl
http://www.guiltypeople.nl
http://www.docdatapayments.nl

deel deze pagina: