Breda Aviation trekt in nieuw bedrijfspand

Persbericht geplaatst door Clickr op 09-02-2015
BOSSCHENHOOFD, 9 februari 2015 – Na een lange bouwperiode is het nieuwe bedrijfspand van Breda Aviation – voorheen Seppe Air Service – opgeleverd. Eind januari nam de vliegschool haar intrek in hangar 3 van het gloednieuwe bedrijventerrein op Breda International Airport.
Vliegschool Breda Aviation was jarenlang gevestigd aan de Pastoor van Breugelstraat in Bosschenhoofd. Met de komst van bedrijventerrein Seppe/Breda Airparc is dit veranderd. Het nieuwe bedrijventerrein bestaat uit zeven hangars met bedrijfsruimtes, een evenementenhangar en een spectaculaire ronde terminal met een restaurant en kantoor- en vergaderruimtes. Naar verwachting wordt dit in april geopend.
Verhuizing naar hangar 3
Vliegschool Breda Aviation nam op 28 januari haar intrek in hangar 3, direct gelegen naast de ronde terminal. Het was daarmee een van de eerste bedrijven die zich op Seppe/Breda Airparc vestigde. Breda Aviation is verhuisd van de noordzijde naar de zuidzijde van het vliegveld, naar de Bredasebaan. In de terminal beschikt de vliegschool over een eigen incheckbalie.
Naamswijziging
Voorafgaand aan de verhuizing vond al een naamsverandering plaats. Op 1 januari 2015 werd Seppe Air Service omgedoopt tot Breda Aviation. Deze nieuwe naam past beter bij de ambities van de vliegschool en sluit aan bij de gewijzigde naam van het vliegveld. Al vanaf 1 maart 2014 is de naam van het vliegveld veranderd van Seppe Airport naar Breda International Airport. Deze naamswijziging is onderdeel van de verzakelijking van het vliegveld: Breda International Airport wil zich meer gaan richten op (internationale) zakelijke vluchten.

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Marcia Hendriks, directeur Breda Aviation. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0165-318167 of op e-mailadres directie@breda-aviation.nl.
Over Breda Aviation
Vliegschool Breda Aviation is gevestigd op bedrijventerrein Seppe/Breda Airparc op Breda International Airport, een vliegveld tussen Breda en Roosendaal. De vliegschool verzorgt hoogwaardige vliegopleidingen voor zowel sportvliegers als verkeersvliegers. Breda Aviation biedt ook rondvluchten, proeflessen en groepsarrangementen aan. In het nieuwe bedrijfspand van de vliegschool is bovendien een mooie vergaderruimte met uizicht op de hangar met vliegtuigen. Meer informatie vindt u op www.breda-aviation.nl.