Bruidsbeurs Parkrestaurant Anafora te Vleuten

Persbericht geplaatst door Seeds of Love weddingplanner op 29-02-2012
Bruidsbeurs Parkrestaurant Anafora te Vleuten

Op maandag 12 maart a.s. vindt de allereerste bruidsbeurs in Parkrestaurant Anafora te Vleuten plaats. Een kleinschalige doch sfeervolle en inspirerende bruidsbeurs voor aanstaande bruidsparen, die een onvergetelijke bruiloft willen hebben. Tijdens deze bruidsbeurs zullen een aantal gerenommeerde bedrijven uit de trouwbranche informatie geven over de vele mogelijkheden om jullie trouwdag bijzonder te maken. Bruidsjurken, bloemen, muziek, trouwvervoer, partynanny... het is er allemaal! Anafora is een prachtig restaurant in het hart van het Maximapark in Leidsche Rijn (Utrecht). De omgeving is groen en waterrijk. Deze locatie heeft een unieke architectuur en heeft het beste terras van de regio (zij zijn niet voor niets de winnaar van de Terrassentroffee 2011!). In dit prachtige gebouw met uitzicht op het water is het mogelijk om jullie huwelijk te sluiten. Met aansluitend een receptie op het terras, een diner aan lange tafels en tenslotte een geweldig feest. Foto's maken in het park, op het bruggetje, in de 2 zwanen of met als achtergrond het sprookjesachtige decor van Anafora parkrestaurant. Idyllisch! Bruidsparen kunnen op maandag 12 maart a.s. tussen 18.30 en 21.30 uur gratis tercht om inspriratie op te doen voor hun bruiloft. Jullie worden ontvangen met een welkomstdrankje en een entreebwijs. Na het invullen hiervan ontvangen jullie een goed gevulde goodiebag! De organisatie is in handen van Bridal Fairs uit De Meern.

Meestgebruikte trefwoorden
van Seeds of Love weddingplanner: