Persbericht geplaatst door Buroville op 03-01-2012

Meppel, 3 januari 2012

Buroville; het nieuwe communicatiebureau in Meppel

Het nieuwe jaar brengt een nieuw communicatiebureau: Buroville. Dit flexibele bureau staat bol van creativiteit op het gebied van print en web. “Tegen een scherp tarief biedt Buroville de oplossing voor ondernemers in alle sectoren. Van brochures en huisstijlen tot banners en websites”, vertelt Myrthe Zevenberg. Myrthe is trotse eigenaar van Buroville. “Ik ben een ambitieuze young professional met een opleiding en de nodige ervaring”.

“Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor een werkgever, is het nu tijd voor iets nieuws, een eigen studio”, aldus Myrthe. “Ik vind het mooi om concepten om te zetten in ideeën om ze daarna vorm te geven. Wanneer een klant nog geen idee heeft hoe hij zijn bedrijf kan promoten, biedt ik een passend advies. Daarna werk ik het uit in diverse middelen". Myrthe probeert met haar werk mensen te raken. “Communicatie vanuit het hart, daar gaat het om. Je moet het voelen, in de kern, want dan pas bereik je je doel”.

Creativiteit voor NOP!
Wie nog op zoek is naar een spetterend ontwerp voor een logo, brochure, folder of website, kan nu meedoen aan de openingsactie van Buroville. Buroville biedt namelijk een gratis creatief ontwerp aan. Dien voor 15 februari 2012 je aanvraag in via info@buroville.nl of via Twitter naar @buroville en wie weet gaat Buroville kosteloos met jouw project aan de slag.

Contact met Buroville
Meer informatie en voorbeelden van het werk van Buroville is te vinden op www.buroville.nl. Om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek kunt u ook bellen met 06 18 24 50 44.

Voor meer informatie bij dit bericht kunt u contact opnemen met

Buroville
Myrthe Zevenberg