Campinglife magazine 19 en 20 maart bij Karsten Travelstore

Persbericht geplaatst door Spelvaut Taal & Tekst Bureau op 17-03-2011
Campinglife magazine 19 en 20 maart bij Karsten Travelstore

Edam, 17 maart 2011 – Aankomend weekend, op 19 en 20 maart, beleeft u bij Karsten Travelstore in Zwaag het betere kamperen. Campinglife magazine is ook bij dit kampeerevenement aanwezig op de Karsten tentenafdeling en verzorgt tevens de Meet & Greet met Sander en Jessica van het populaire tv-programma, dat onlangs het tiende televisieseizoen afsloot. De foto’s van deze Meet & Greet zijn ook in de eerstvolgende editie van het populaire magazine te vinden.

Op dit kampeerevenement vindt u meer dan honderd exposanten, van campings uit binnen- en buitenland tot verrassende workshops en demonstraties. Zoals ‘Koken op de camping’ en ‘Hoe werkt het oppompbare systeem van de Karsten tent’. Ook voor kinderen wordt er van alles georganiseerd. Het evenement vindt op zaterdag en zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur plaats bij Karsten Travelstore aan Factorij 9 in Zwaag en bij Obdam BV, gelegen naast de Travelstore.

Meet & Greet
Wie iedere zaterdag naar Campinglife kijkt, ziet regelmatig de Karsten tent voorbij komen. In het kader van deze samenwerking zijn Sander en Jessica zaterdag 19 maart van 12:00 uur – 14:00 uur op bezoek bij Karsten Travelstore voor een speciale Meet & Greet op de Karsten tentenafdeling. Onze fotograaf zorgt ervoor dat u samen met het duo op de foto kunt en er worden natuurlijk ook handtekeningen uitgedeeld. De foto’s zijn vanaf dinsdag 22 maart te zien en downloaden op www.campinglife.nl en de leukste foto’s staan in de april/mei editie van Campinglife magazine, die vanaf vrijdag 15 april in de winkel te koop is voor €4,95.

Beursaanbieding
Campinglife magazine heeft daarnaast ook een echte beursaanbieding. Vanwege het 10-jarige jubileum van het tv-programma is het afsluiten van een abonnement op de beurs nu wel heel aantrekkelijk. Naast een flinke reductie op het eerste jaar van het abonnement geeft het magazine nieuwe abonnees nog een extra cadeau. Dit aanbod geldt echter alleen op deze beurs en zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij! Natuurlijk ontvangt u op de beurs ook een (gratis) proefexemplaar van het magazine, om het kampeergevoel zo lang mogelijk vast te houden.

Frequentie en inhoud
Campinglife magazine verschijnt 6 keer per jaar (tweemaandelijks) en staat vol met kampeerbestemmingen, leuke campings, technische informatie, de nieuwste kampeermiddelen en heel veel kampeertrends en –gadgets. Een abonnement op het magazine is slechts €15,- per jaar. Daarnaast is het magazine in de losse verkoop verkrijgbaar voor €4,95 , wordt het ook verspreid via de leesmap en is het te vinden op leestafels in wachtruimten. Voor meer informatie kunt u terecht op www.clubcampinglife.nl of kunt u bellen met 0299-714 229.