Clarity toont mobiele mogelijkheden voor ‘gastinteractie’ tijdens de Euro Attractions Show 2011 in L

Persbericht geplaatst door Influx PR op 21-09-2011
Clarity toont mobiele mogelijkheden voor ‘gastinteractie’ tijdens de Euro Attractions Show 2011 in L

Clarity Commerce Solutions Plc toont tijdens EAS 2011de nieuwste mobiele, interactieve toepassingen voor de entertainmentsector. Bezoekers van deze driedaagse toonaangevende beurs in het Olympia Exhibition Center in Londen kunnen de interactieve mogelijkheden van ClarityLiveTM uitproberen en zelf ervaren hoe virale campagnes, interactieve games en andere nieuwe tools ‘gastinteractie’ bevorderen. De toepassingen zijn onderdeel van de ClarityLiveTM for Entertainment softwaresuite en spelen in op de trends van sociale netwerken en mobiele marketing.

Van 27 t/m 29 september 2011 staat de Clarity-stand (nummer 261) geheel in het teken van de strategie en visie van Clarity ten aanzien van de inzet van mobiele technologie. Vooral met het marketingplatform van ClarityLiveTM kunnen entertainmentparken ’gastinteractie’ versterken – zowel voor, tijdens als na een bezoek – door gebruik te maken van de nieuwste trends op het gebied van sociale media en mobiele interactie. De nieuwe channeltools versterken de bezoekerservaring door het aanbod van mobiele games en bestel- en koopfunctionaliteit die interactief werken.

De ClarityLiveTM for Entertainment software wordt al gebruikt door vele grote spelers binnen de sector, waaronder Six Flags, Parques Reunidos en Merlin Entertainments. Maar ook kleinere parken als Hellendoorn en Dolfinarium zijn bijzonder te spreken over ClarityLive. De software verbetert de prestaties van uiteenlopende klanttypes, zoals attracties, pretparken, resorts, bioscopen, theaters, poppodia, stadions en sportclubs.

Michel de Beer, General Manager EMEA bij Clarity Commerce Solutions: “We tonen de EAS-deelnemers op onze stand graag de verschillende interessante, interactieve manieren waarop ze met bezoekers in contact kunnen komen. Verbetering van ‘interactie’ staat centraal in de aanpak van Clarity. Met onze nieuwste producten gaan we dan ook voortdurend de dialoog aan met de bezoeker en creëren we sterke, merktrouwe communities. We kunnen exploitanten laten zien hoe ze hun merken kunnen beschermen, bezoekers kunnen stimuleren en belonen en toekomstige bezoeken kunnen promoten.”

Loyalty
Specialisten van Clarity demonstreren de nieuwe mobiele interactie- en loyaliteitstools, evenals de uitgebreidere ClarityLive™ for Entertainment oplossing. Promoties die gebaseerd zijn op loyalty en een stimulans zijn voor de commerciële omzet, wil iedere exploitant graag gebruiken. Clarity's expertise op dit gebied is gebaseerd op ervaringen in verschillende sectoren, zoals retail, horeca en leisure, waar Clarity diverse grote loyaliteitsprogramma’s uitvoert.

Verzamelen en toepassen van bezoekersdata
ClarityLive™ bevat alle kennis die een exploitant heeft over elke bezoeker. Exploitanten kunnen de gegevens van bezoekers verzamelen en koppelen, systemen met elkaar verbinden en die kennis gebruiken om nieuwe niveaus van klantbeleving te creëren. Krachtige oplossingen zoals cross channel promoties, al dan niet gecombineerd met elektronische vouchers, kunnen in ClarityLiveTM worden gemaakt en zorgen voor een eerlijk loyaliteitsgevoel. Dit stimuleert niet alleen het bestedingsgedrag maar bevordert ook merkentrouw en herhalingsaankopen van bezoekers. Dit alles blijkt veel effectiever dan generieke groepsvoucherprogramma’s waarmee uitsluitend op prijs gestunt kan worden en waarbij van loyaliteit geen sprake is.

Clarity Commerce Solutions- Business Park ‘De Hoef’ - Hardwareweg 4 - 3821 BM Amersfoort

Tel: +31 (0)33 4546678, E-mail: info@claritycommerce.com

Voor de redactie:

Over Clarity Commerce

De software van Clarity helpt retail-, leisure- en entertainment bedrijven bij het binnenhalen en behouden van klanten. Door transacties efficiënter te verwerken en op te sporen worden problemen, zoals lange wachtrijen, trage klantenservice, het ontbreken van betrouwbare informatie en een slechte coördinatie van de verkoopkanalen, efficiënt opgelost.

Clarity ontwikkelt vernieuwende, frisse oplossingen voor zakelijke problemen, door haar expertise vanuit andere sectoren in te zetten. Dit biedt organisaties de middelen die zij nodig hebben om meer informatie te vergaren over en van hun klanten, een meer gecontroleerde bedrijfsvoering te voeren en de winst te vergroten. Clarity is opgericht in 1993 en het hoofdkantoor is gevestigd in Basingstoke, UK. De organisatie heeft een uitgebreide wereldwijde klantenkring, waaronder C1000, het Dolfinarium, de Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi Holland in Nederland; Woolworths uit Zuid-Afrika; Coop Supermarkten uit Scandinavië; John Lewis en Coop Anglia uit Groot-Brittannië en Superdrug uit Canada. Voor meer informatie over Clarity: www.claritycommerce.com.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com

deel deze pagina:
Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: