CN Rood en TOSHIBA TEC slaan handen ineen voor verkoop van etikettenprinters en inktlinten

Persbericht geplaatst door Influx PR op 30-09-2011

Brussel/Zoetermeer, 30 september 2011 – TOSHIBA TEC Benelux, toonaangevend leverancier van automatiseringsoplossingen voor retail en industrie, en CN Rood hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten waardoor CN Rood vanaf nu deel uitmaakt van het uitgebreide partnernetwerk van TOSHIBA TEC voor de verkoop van hun etikettenprinters en inktlinten in de Benelux.

CN Rood is een grote speler in de Benelux Auto-ID markt en is actief in dezelfde verticale markten als TOSHIBA TEC. Binnen het partnership neemt CN Rood het complete Auto-ID productportfolio van TOSHIBA TEC in haar assortiment op.

“Voor onze Auto-ID projecten zochten we kwalitatief hoogwaardige etikettenprinters die door de eindgebruiker eenvoudig en snel te implementeren zijn”, aldus Arthur Hartsuiker, Account Manager bij CN Rood. “Daarbij komt dat onze klanten een uitstekende service en support verwachten op de producten die we hen leveren. De ondersteuning van de fabrikant is daarbij van cruciaal belang. Dit is dan ook wat ons bij het printergamma van TOSHIBA bracht. Wij zijn ervan overtuigd dat we met TOSHIBA een passende oplossing kunnen bieden aan onze klanten.”

TOSHIBA TEC heeft reeds een sterk bestaand netwerk van trouwe wederverkopers in de Benelux maar beoogt door de samenwerking met deze succesvolle partij haar positie op de Auto-ID markt verder te verstevigen.

“Als technologische topspeler hebben we bij TOSHIBA TEC de opdracht om permanent te waken over de kwaliteit van onze producten en services die via onze partners bij klanten worden geleverd”, zegt Tom Geerinck, Business Unit Manager bij TOSHIBA TEC. CN Rood is een bedrijf met een ‘pioniers-verleden’ in de Auto-ID industrie. De kennis en expertise die de medewerkers van CN Rood door de jaren hebben opgebouwd, zijn voor ons en hun klanten een absolute garantie op ‘added-value’.”

Over TOSHIBA TEC Corporation
TOSHIBA TEC Corporation, vierde op 21 februari 2010 zijn 60e verjaardag en is één van de belangrijkste bedrijven in de TOSHIBA-groep op het vlak van digitale producten. Het bedrijf is wereldwijd actief en zijn gamma bestaat uit POS- ( Point of Sales ) systemen voor de retail-sector (grootste marktaandeel in Japan), barcode printing- en RFID- ( Radiofrequentie-identificatie) systemen voor productieomgevingen, logistiek en retail, en MFP (Multi-Function Peripheral) voor kantoorgebruik. TOSHIBA TEC Corporation blijft nieuwe producten ontwikkelen voor efficiënte bedrijfsprocessen en mikt daarbij op innovatieve meerwaarde voor de klant. Meer informatie is te vinden op de TERIS website: www.toshibatec-eu.be.

Over CN Rood
C.N. Rood B.V. is een internationale toonaangevende organisatie die innovatieve Auto-ID oplossingen biedt voor verschillende logistieke applicaties. C.N. Rood B.V. is leverancier van de vooraanstaande merken Denso, Casio, Aqeri, TOSHIBA TEC, Zebra en Datalogic. Voor meer informatie: www.cnrood.com

Voor redactionele informatie:
Gerline van Wijnen/ Hilde Mussche - Influx PR, tel: +31 (0)55 3663034 of gerline@influx-pr.com of hilde@influx-pr.com

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: