Cornexion blijft maar uitbreiden

Persbericht geplaatst door Hacom Media op 08-07-2011
Cornexion blijft maar uitbreiden

Het Belgische mediabedrijf Cornexion, voortgekomen uit de Hacom Media Groep, blijft maar uitbreiden. Eerder werden al Voetbalstad.nl, Webian.nl en Myseries.eu overgenomen, maar nu gaat het bedrijf ook aan de haal met een website over het Ehec-bacterie en een spellennetwerk.

“Ons portfolio is nooit uitgebreid genoeg”, oppert Ben Habets, COO van Cornexion. Het bedrijf vaart een opvallende koers, waarin recent de huisstijl werd gemoderniseerd en diverse websites werden overgenomen. “Wij trachten een brede doelgroep te bereiken via verschillende sites, zoals nieuwssites, spellensites en informatieve sites.”

Nieuwssites heeft Cornexion reeds ruimschoots tot zijn beschikking, maar nu ook een informatieve website. “We wilden graag een informatieve website over de Ehec-bacterie, een actueel onderwerp”, gaat Habets verder. De overname van Ehecsymptomen.nl is het gevolg. De website gaat over de laatste statistieken, symptomen, risicogroepen en tips om het Ehec-virus te voorkomen.

“Ook een spellennetwerk stond op ons verlanglijstje.” Cornexion is dan ook de trotse nieuwe eigenaar van een spellennetwerk actief in Nederland, Duitsland, Brazilië en nog meer landen. Cornexion timmert dus hard aan de weg en bewijst geen genoegen te nemen met het huidige aanbod. “We willen continu groeien”, besluit Habets.