Cornexion gaat samenwerken met Habetronics

Persbericht geplaatst door Hacom Media op 25-02-2011
Cornexion gaat samenwerken met Habetronics

Cornexion gaat de samenwerking aan met het mediabedrijf Habetronics. Door de samenwerking is Cornexion in staat verschillende producten te verkopen in een eigen reeks webshops. Het uiteindelijke netwerk van webshops wordt samen met Habetronics beheerd.

Producten die Cornexion in de toekomst via het web gaat verkopen zijn met name telecomproducten, zoals mobiele telefoons, voip telefoons en vaste telefoons. Het bedrijf gaat echter binnenkort ook audio & video producten aanbieden. Voorbeelden daarvan zijn media players, dvd players, blueray spelers. Verder gaat de samenwerking ook betekenen dat Cornexion verzorgings producten zoals scheerapparaten en ladyshaves gaat verkopen.

"We zijn uiterst content met de samenwerking met Habetronics", laat Cornexion-COO Ben Habets weten. De webshops van Cornexion en Habetronics worden naast de toename van producten ook voorzien van de mogelijkheid om met iDeal te betalen.