Crisis in de horeca

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 08-04-2013

Zaandam, 08-04-2013. Door de huidige crisis is het financieel niet altijd mogelijk om producten nieuw te kopen, maar toch wilt u nog steeds goedwerkende apparatuur voor een redelijke prijs en hier komt Veilingwinnaar in beeld. Doordat alle producten worden geveild staat er geen verkoop prijs vast alleen een startbod dus u bepaald de prijs!

Afgelopen jaar werd slechts een omzetgroei behaald van 1,5 procent bij de horeca ondernemingen en naar verwachtingen zal dit percentage dit jaar met 0,5 procent teruglopen. De tegenvallende omzetcijfers hebben grote gevolgen, waardoor er hier en daar bezuinigd moet worden. Ook op apparatuur.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens.

Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.