CRM Android App van PerfectView nu te downloaden in Play Store

Persbericht geplaatst door PerfectViewCRM op 30-05-2012
CRM Android App van PerfectView nu te downloaden in Play Store

De Android App van PerfectView (voor CRM Online) is sinds gisteren te downloaden in de Play Store, nadat de App eerder bij Google werd ingediend ter goedkeuring.

Over de Android App van PerfectView

Met deze versie hebben gebruikers van PerfectView CRM Online in combinatie met de App op hun Android toestel toegang tot:

- Belangrijke relatie informatie van organisaties en personen

- Notities en activiteiten

- De 'To-do' lijst van collega's

Beschikbaarheid van de Android App

De Android App is voor bestaande en nieuwe Solo accounts 14 dagen lang te testen én gratis beschikbaar voor Solo Plus en Teamaccounts. Deze hebben –in tegenstelling tot een Solo account– extra mogelijkheden als relaties importeren, koppelingen (Google, Microsoft en agenda), gratis onbeperkte dataopslag en dus de mogelijkheid de App gratis te installeren en te gebruiken.

CRM Apps

PerfectView heeft nu CRM Apps voor iPhone / iPad (sinds februari ‘12) en Android. Op korte termijn volgen uitgebreidere versies met meer functionaliteit.

Over PerfectView CRM Online

PerfectView CRM Online is dé Nederlandse Cloud software voor Relatiebeheer, Sales & Klantenservice. Gebruiksvriendelijk, betaalbaar en zonder implementatiekosten. Door een account aan te vragen via www.perfectviewcrm.nl kunt u binnen enkele minuten (gratis) CRM in gebruik nemen en uitrollen naar collega’s. PerfectView brengt CRM Software op de markt sinds 1984. Kijk voor meer informatie op http://www.perfectviewcrm.nl.

PerfectView

www.perfectviewcrm.nl