Dagshirt laat zijn snor staan

Persbericht geplaatst door Dagshirt op 22-11-2011
Dagshirt laat zijn snor staan

Goirle- Elke dag brengen wij een uniek shirt uit, maar vandaag staat het shirt in teken van een goed doel. Het dagshirt staat vandaag in teken van de Movember campagne en is verkijgbaar op http://www.dagshirt.nl. De jaarlijks terugkerende Movember campagne daagt alle mannen uit om hun 'Mo' (engelse afkorting voor snor) te laten staan. In de maand november zamelen de Mo Bros van Movember geld in door sponsors te zoeken voor de groeiprestaties van hun snor. De gehele opbrengst van Movember wordt in Nederland beschikbaar gesteld aan het Nederlands Kanker Instituut - Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis voor het onderzoek naar betere behandelingen voor prostaatkanker, de meest voorkomende kankersoort onder mannen.

Elk jaar in de maand November vraagt Movember aan mannen over de hele wereld om hun snor te laten groeien met als doel geld in te zamelen voor de gezondheid van de man. Op 1 Movember melden mannen (Mo Bros) zich aan op nl.movember.com met een gladgeschoren gezicht om vervolgens de rest van de maand een knappe snor te laten groeien. Speciaal voor alle mannen in Nederland brengen wij vandaag een shirt uit met daarop: I Love Movember! Op deze manier kan iedereen laten zien dat hij een bijdrage levert aan dit goede doel.

Vandaag is het mogelijk om dit Movembershirt te kopen. Van elk verkocht shirt wordt € 15,- gedoneerd aan Movember. Voor €24,95 heb je dus een uniek shirt te pakken en daarnaast draag je bij aan het prostaatkankeronderzoek. Het shirt is per mail nog 10 dagen te bestellen via info@dagshirt.nlen is verkrijgbaar in 13 kleuren.

Over Dagshirt:
Dagshirt is een initiatief van het bedrijf Now-Media en bestaat sinds april 2011. Dagshirt brengt iedere dag een uniek shirt uit en het is dan ook alleen die dag verkrijgbaar.

Noot voor de redactie:
Neem voor meer informatie contact op met Dagshirt.

Dagshirt
Den Ouden Heertgang 4