Davinci bereikt Advanced Technology Partner status in AWS partner network

Persbericht geplaatst door Davinci op 23-06-2017
Davinci bereikt Advanced Technology Partner status in AWS partner network

23 JUNI 2017 - Sinds 2016 levert Davinci, samen met partner Amazon Web Services (AWS), diensten vanuit de cloud in de vorm van SaaS (software as a service). Onlangs is Davinci’s status in het Amazon Web Services partner network geupgrade naar Advanced Technology partner. Met het behalen van het hoogste partnershiplevel bewijst Davinci te voldoen aan de strikte kwaliteitsnorm van AWS, die periodiek getoetst zal blijven worden. Ook bewijst het level dat Davinci nu een groot aantal klanten serviced met een door AWS gecertificeerde staf. De Advanced Technology Partner status biedt klanten een aantal mooie aanvullende mogelijkheden op het gebied van doorontwikkeling, training en support.

Amazon Web Services host de Davinci services naar volle tevredenheid. De keuze voor AWS is destijds gebaseerd op verschillende factoren, waaronder de verscheidenheid aan beschikbare diensten ten aanzien van de scalability van de infrastructuur. Dat maakt het mogelijk de infrastructuur op te schalen waardoor ook bij fluctuaties in aantallen altijd dezelfde performance kan worden gegarandeerd. Tegelijkertijd speelden de betrouwbaarheid en veiligheid van de services een grote rol bij de keuze voor AWS. De infrastructuur is ISO 27001, ISO 27018, SOC 1, 2 en 3, alsmede PDI DSS Level 1 gecertificeerd. Daarnaast heeft De Nederlandsche Bank (DNB) verklaard dat AWS voldoet aan de huidige gestelde eisen voor dergelijke services. Dit zorgt ervoor dat Nederlandse financiële instellingen, waaronder banken en verzekeringsmaatschappijen, hun technologische infrastructuur naar de AWS cloud kunnen verplaatsen.

Over Davinci
Davinci is een Europese, ervaren softwareleverancier en ICT adviesorganisatie met een duidelijke focus op de totale lifecycle van consumentenkredieten, zowel consumptief als hypothecair. Wij onderscheiden ons door onze hoogwaardige software altijd te leveren in combinatie met de business kennis en scherpe blik van onze consultants. Al 25 jaar helpen wij onze klanten met complexe vraagstukken op het gebied van kredietverstrekking, kredietbeheer en bijbehorende businessprocessen. Ruim 200 hoogopgeleide professionals werken vanuit Amsterdam, Antwerpen (België), Bratislava en Zilina (Slowakije) intensief met elkaar samen om onze klanten te voorzien van het beste resultaat.

Voor nadere persinformatie kunt u contact opnemen Saimi de Vlugt op telefoonnummer 020 550 37 50 of per e-mail op marketing@davincigroep.nl

Meestgebruikte trefwoorden
van Davinci: