De beste manier om te genieten van uw tuin

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 11-04-2014

Zaandam, 11-04-2014. De lente is alweer halverwege en dus is de zomer in aantocht. En dat betekent fietsen in je korte broek, lekker een dagje naar het strand, de lekkerste ijsjes en heerlijk relaxen in je eigen tuin!

En wat is er nou lekkerder dan relaxen in uw eigen tuin in een gloednieuwe en comfortabele loungeset? Helemaal niks! En laat u nou net geluk hebben, want Veilingwinnaar.nl heeft op dit moment loungesets en tuinmeubelen van hoogstaande kwaliteit op de site staan. De loungesets en tuinmeubelen zijn afkomstig uit een overtollige voorraad en mogen tegen hele lage prijzen weg. Wilt u de loungesets en tuinmeubelen eerst even zien voordat u gaat bieden dan kunt u een afspraak maken met de klantenservice. De veiling start op 16-04-2014 om 16:00 en eindigt op 25-04-2014 om 16:00

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.