'de Groeiacademie' treed toe tot de Belgische markt van de persoonlijke ontwikkeling.

Persbericht geplaatst door groeiacademie op 09-10-2013

Jezelf zijn! - Leven vanuit jouw authentieke kracht!

BRUGGE, 2 oktober 2013 - 'de Groeiacademie' is een nieuwe onderneming op de Belgische markt van de persoonlijke ontwikkeling.

Oprichters Marleen Devisch en Alex Peeters zien zichzelf als realistisch bij de start van 'de Groeiacademie': "Ons doel voor 2014 is om een gezonde basis van deskundigheid tot stand te brengen aangaande coaching, mentoring, trainingen, lezingen en de ontwikkeling van hun een eigen productlijn."

Marleen kan een behoorlijke kennis aangaande logopedie, coaching, training en mentoring in de persoonlijke ontwikkeling claimen. Haar focus ligt op spraak & stem, coaching & mentoring en authentiek communiceren & assertiviteit. Alex kan een behoorlijke kennis aangaande ICT claimen. Daarnaast is hij coach, Licensed Trainer en Licensed Master Practitioner in NLP. Hij is ervaren in het toepassen van NLP bij onzekerheid, angsten en uitstelgedrag. Zijn focus ligt op 'tijdsbesteding en productiviteit', 'vermijdingsgedrag en uitstelgedrag' en 'doelen stellen en realiseren'. Beide oprichters hebben complementaire vaardigheden en vormen een perfect team dat hun individuele competenties verhoogt. Hun jarenlange ervaring heeft hen in staat gesteld om unieke inzichten uit verschillende richtingen met elkaar te verenigen tot een krachtige, efficiënte, praktische en inventieve manier van werken.

'de Groeiacademie' richt zich op mensen die weten wat ze willen en die er alles voor over hebben om hun levensdroom te realiseren door hen te helpen het allerbeste uit zichzelf te halen en dat op een concrete, origineel creatieve manier en volledig op maat van deze persoon.

Over ons bedrijf

de Groeiacademie @ http://www.groeiacademie.be

Alex Peeters, zaakvoerder, +32 472/11.06.54, alex.peeters@groeiacademie.be

Marleen Devsich, zaakvoerder, +32 478/20.13.20, marleen.devisch@groeiacademie.be