De houten vloer na het lakken na slechts 12 uur weer betreden!

Persbericht geplaatst door Bona Benelux BV op 09-02-2015
De houten vloer na het lakken na slechts 12 uur weer betreden!

Bona Traffic HD, de beste parketlak ooit door Bona ontwikkeld, biedt nu een nog snellere uithardingstijd. Ongelooflijk – druk belopen vloeren kunnen weer volledig in gebruik worden genomen slechts 12 uur na het aanbrengen van de parketlak. Deze verbetering zal enorme commerciële voordelen bieden voor de eigenaren van houten vloeren in restaurants, winkels en andere openbare ruimten aangezien de zakelijke uitvaltijd tijdens renovaties aanzienlijk wordt verminderd.

Bona Traffic HD was oorspronkelijk op de markt gebracht voor houten vloeren die aan extreme slijtage worden blootgesteld, zoals op luchthavens en in winkelcentra. De nieuwe, verbeterde formule heeft nog steeds de hoge bestendigheid tegen slijtage, krassen en chemische producten. Door het zeer lage VOS-gehalte van minder dan 5% (EC1R Plus gecertificeerd voor zeer lage emissies) en de vrijwel onwaarneembare geur hoeven aangrenzende kamers of ruimten niet worden ontruimd tijdens het renovatieproject.

Naast de nieuwe ultrasnelle uithardingstijd zal men de hoge duurzaamheid, de extreem hoge slijtvastheid en het mooie eindresultaat waarderen die ze van alle versies van Bona Traffic HD kunnen verwachten – zelfs op de grootste oppervlakken. Bona Traffic HD is compatibel met alle Bona grondlakken, heeft een niet-vergelende formule en is verkrijgbaar in drie glansgraden: zijdemat, mat en extra mat.

Eric Tersteeg (Country Manager): “Onze missie is het blijven leveren van nieuwe voordelen voor parketteurs en hun klanten. De nieuwe Bona Traffic HD, met zijn ongelooflijke korte uithardingstijd van 12 uur, is een goed voorbeeld hiervan omdat de zakelijke uitvaltijd voor de opdrachtgever aanzienlijk lager is en de parketteur sneller naar een volgende klus kan gaan.”