De leukste AutoRally's voor iedereen!

Persbericht geplaatst door BizonEvents/ KaagEvents op 03-12-2012
De leukste AutoRally

AUTORALLY EVENTS; De leukste AutoRally’s voor iedereen!

“De auto-puzzeltocht van vroeger in een modern jasje!”. Zo kunnen we deze Bizon’dere AutoRally’s als beste omschrijven. Navigeer en vind je weg door de meest prachtige gebieden die Nederland te bieden heeft. Samen met én tegen je collega’s strijden op een informele manier.

Marcel Benedictus (AutoRally Events) over de Rally’s
"De afgelopen jaren hebben we regelmatig vragen van klanten gekregen om op een leuke en ludieke manier per auto van locatie A naar locatie B te komen. Soms om aansluitend een personeelsuitje te beleven; soms om de tocht (de Rally) zélf in te zetten als personeelsuitje. Hierop inspelend hebben wij in diverse prachtige gebieden uitdagende AutoRally’s uitgezet en vormgegeven.

Het gaat bij onze Rally’s niet om de snelheid van rijden, integendeel (veiligheid staat voorop!). Juist de manier van samenwerken, het goed navigeren én het zo goed als mogelijk volbrengen van de cases / opdrachten tijdens de Rally staan centraal. Uiteraard gecombineerd met de nodige dosis competitie en onderlinge strijd, want uiteindelijk rolt er 1 winnend team uit de bus…eeuuh auto.

Door de inzet van onze expertise en brede locatie-kennis zijn er unieke routes ontstaan, waar je normaal gesproken niet zo snel zult komen. De routes worden op verschillende manier vormgegeven, waarbij het in de Rally-wereld bekende ‘bolletje-pijltje-principe’ natuurlijk niet mag ontbreken.

Iedereen heeft zo zijn / haar eigen kwaliteiten en kan dit ten uiting brengen binnen het team / equipe. Kortom: álle ingredienten voor een geslaagd uitje, dat voor iedereen te doen is!"

Laagdrempelig
Tevens zijn wij van mening dat een AutoRally laagdrempelig dient te zijn maar tegelijkertijd aan iedereen voldoende uitdaging te bieden heeft. De Rally’s zijn geen ‘oubollige’ puzzelritten, maar uitdagende tochten door de meest prachtige gebieden. Onze Rally’s kunnen zowel met eigen auto’s gereden worden, waardoor de Rally’s ook prijstechnisch laagdrempelig zijn. Hiernaast verzorgen wij indien gewenst ook ‘extern’ vervoer voor de deelnemers; hierbij valt te denken aan de inzet van eendjes, dafjes, fiat500, LandRovers, electrische auto’s, etc.

Over AutoRally Events
AutoRally Events is onderdeel van Bizon Events; het no-nonsense eventbureau voor zakelijke evenementen, bedrijfsuitjes, teamuitjes, personeelsdagen en bedrijfsevenementen met een sterke focus op uitvoering van programma's in de regio tussen Amsterdam-Leiden-Den Haag (zowel IN de steden als IN het prachtige 'buitengebied').

Meer informatie over deze nieuwe vorm van bedrijfsuitjes is te vinden op www.autorally-events.nl

AutoRally Event (powered by Bizon Events)
Habanera 17
2152 SK NIEUW VENNEP