De Mobiele Secretaresse komt er aan!

Persbericht geplaatst door MobieleSecretaresse op 03-12-2012

Ziet u als ondernemer ook zo op tegen alle administratieve werkzaamheden?

Kost het u de spaarzame avonden waarop u juist even niet met uw bedrijf bezig zou willen zijn?

Nu is er De Mobiele Secretaresse voor administratieve hulp op afroep op locatie.

Ondernemers hebben doorgaans een grote passie voor hun werk, maar zijn beduidend minder enthousiast over alle administratieve werkzaamheden die hiermee gepaard gaan. Ook u bent wellicht gedwongen om de administratie van uw bedrijf zo goed als u kunt zelf te doen. Misschien helpt het thuisfront u daar bij. Goedbedoeld en noodzakelijk, maar niet ideaal. Waarschijnlijk blijven er ook administratieve klussen liggen, maar hoe moet u het oplossen? Want de mogelijkheid om een vaste kracht aan te trekken ontbreekt doorgaans.

Hier kan De Mobiele Secretaresse u helpen, want uw administratie is mijn passie! Dit secretaressebureau ondersteunt u met de administratieve werkzaamheden, zoals het inboeken van uw financiële administratie, factureren, crediteuren- en debiteurenbeheer, correspondentie, het redigeren van teksten, notuleren, het maken van rapportages en zakelijk vertaalwerk wanneer u dat nodig heeft. De Mobiele Secretaresse werkt op basis van een vooraf afgesproken aantal uren of op regiebasis. Dit betekent dat de werkzaamheden die u uit handen wilt geven goed, met kennis van zaken en vertrouwd verwerkt worden, tegen een laag uurtarief en op elke gewenste locatie.

De Mobiele Secretaresse is dé uitkomst voor bedrijven die incidenteel of structureel voor enkele uren een secretaresse nodig hebben en de verplichting van een vaste secretaresse op de loonlijst willen vermijden.
De Mobiele Secretaresse kan ook uw particuliere administratie structureren en inzichtelijk maken en bijvoorbeeld vergaderingen notuleren voor verenigingen.

De Mobiele Secretaresse heeft 25 jaar ervaring, is accuraat, flexibel en discreet. Neem contact op voor een nadere kennismaking en ontdek dat er een snelle en betaalbare oplossing is.

Ilonka Jansen Groessen 06-83183700 info@demobielesecretaresse.nlwww.demobielesecretaresse.nl
Linkedin http://www.linkedin.com/pub/ilonka-jansen/58/127/2ab
Twitter @MobieleSec