De oplossing tegen veel te dure horecamachines

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 26-04-2016
Voorbeeld producten horeca
Bent u het ook zo zat? Al die veel te dure machines voor het draaiende houden van uw bedrijf? Betaal nooit meer te veel, want hier bepaald u de prijs.

Veilingwinnaar is een online veilinghuis. Hier worden verschillende producten uit inventarissen geveild. Iedereen kan hier een kijkje nemen in de oude inventaris van een horecabedrijf. De horeca benodigdheden worden tegen een lage startprijs geveild. Dit komt omdat de methode die Veilingwinnaar toepast heel simpel is, namelijk 1 ophaal datum per veiling.

Wanneer men een bod plaatst op een kavel maken zij kans om te winnen. Als zij winnen kunnen zij op de ophaaldag de spullen ophalen. Ook kan dit door middel van een transport bedrijf .

Aan horeca benodigdheden zijn momenteel meer dan 150 kavels beschikbaar. De apparatuur is goed onderhouden en kan nog vol op gebruikt worden. De inventarissen zijn van hoge kwaliteit. Bent u benieuwd naar de hoogwaardige horeca benodigdheden kunt u altijd een kijkje nemen op de website van Veilingwinnaar.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens.

Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van Veilingwinnaar.