De ultieme manier om te relaxen

Persbericht geplaatst door Veilingwinnaar op 16-05-2014

Zaandam, 16-05-2014. De tijd van kortebroeken, t-shirt en lekker in de tuin zitten is alweer aangebroken. Maar de vraag is hoe kunt u nou nog meer genieten in uw eigen tuin? Natuurlijk in uw gloednieuwe en comfortabele loungeset!!

En als u dit al goed vindt klinken, kan ik u nog meer goed nieuws vertellen. Loungesets van goede kwaliteit zijn meestal aan de dure kant, maar hier komt Veilingwinnnaar in beeld. Veilingwinnaar heet een uniek aanbod die u de kans geeft loungesets van kwaliteit voor een groothandels prijsje te kopen. Als u nu een beetje nieuwsgierig bent geworden kunt u naar www.veilingwinnaar.nl gaan voor het volledige assortiment, maar u kunt natuurlijk ook altijd zelf een kijkje nemen. U kunt hiervoor een afspraak maken met de klantenservice.

Veilingwinnaar heeft altijd een groot aanbod aan horeca apparatuur online staan. Het aanbod verschilt van complete restaurant interieurs, lunchrooms tot afzuigkappen en pizza ovens. Veilingwinnaar B.V. heeft elke week nieuwe veilingen, deze worden geveild via de website www.veilingwinnaar.nl. De veilingen bestaan uit inboedels en restpartijen uit reorganisatie, faillissement of overtollige voorraad dit is in opdracht van curatoren, bedrijven en banken. Als u een bod wilt plaatsen, kunt u zich gratis registreren op de site van veilingwinnaar.