Decoraties en versieringen op maat!

Persbericht geplaatst door stefanvdmeer op 19-08-2013

Feest & Co maakt het feest compleet! Advies en versiering op maat dat is waar wij voor staan. Om uw feest aan te kleden hebben wij verschillende mogelijkheden. Een ballonnenboog voor de deur, setjes ballonnen op tafel en/of op de grond zijn maar een greep uit wat er allemaal mogelijk is. Ballonnen passen overal bij en geven een feest en locatie net dat beetje extra feestelijke uitstraling. U kiest de kleuren uit en wij doen de rest! Wij verzorgen uw ballonversiering voor elke gelegenheid.

Ballonbedrukking

Ballonnen maken elk feest speciaal, voor jong en oud. Uw feest krijgt iets bijzonders door ballonnen met uw persoonlijke bedrukking waaronder bijvoorbeeld leeftijden en/of namen. Ook uw bedrijfsfeest kan niet zonder ballonnen. Feest en Co kan uw ballonnen bedrukken met uw bedrijfsnaam en/of logo. Perfect voor evenementen en promotie voor uw bedrijf.

Voor meer informatie over ballondecoratie, ballonbedrukking en andere feest artikelen kunt u terecht op de site! http://www.feestenco.com

Ballondecoratie en ballonbedrukkingen