DoctorPhone

Persbericht geplaatst door DoctorPhone op 25-10-2015
DoctorPhone logo
Bij DoctorPhone kunt u snel, vakkundig en betaalbaar uw telefoon en tablet laten repareren. Doorloop de stappen op de website en stuur uw telefoon eenvoudig en snel op naar DoctorPhone, geef de telefoon af in de winkel of maak een ophaalafspraak.

Haal- en brengservice

Niet in de gelegenheid om langs te komen? Geen probleem! DoctorPhone biedt een unieke haal- en brengservice.

Wij komen uw toestel voor reparatie ook ophalen

Wij begrijpen dat u niet altijd in de gelegenheid bent om uw toestel te komen brengen. Daarom bieden wij een unieke haal-en brengservice. Als de ophaallocatie binnen 10 km van een van onze vestigingen of servicepunten ligt, dan komen wij uw toestel geheel kosteloos ophalen.

En we brengen deze ook netjes weer terug

Voor de haal- en brengservice hanteren wij een 24-uurs service. Binnen 24 uur zullen wij het toestel weer netjes bij u terug brengen. U kunt de rekening bij terugkomst of vooraf digitaal voldoen.

Haal- en brengservice buiten het 10 km gebied

Ook buiten het 10 km gebied vanaf een van onze vestigingen of servicepunten bieden wij een haal- en brengservice. Hiervoor rekenen wij 0,50 euro per km buiten het gebied. Neem contact met ons op als u hiervan gebruik wilt maken.

Levenslange garantie

Zeker weten dat uw toestel in goede handen is? DoctorPhone geeft levenslange garantie op originele onderdelen.

Levenslange garantie op originele onderdelen

Als u kiest voor het gebruik van originele onderdelen, dan krijgt u van DoctorPhone hier levenslang garantie op! Mocht dat onderdeel ooit weer vervangen moeten worden, dan zullen wij deze reparatie geheel kosteloos uitvoeren.

Ook de fabrieksgarantie blijft geldig bij gebruik van originele onderdelen

Het gebruik van originele onderdelen geeft u niet alleen levenslange garantie. Ook de fabrieksgarantie die u bij aankoop van het toestel van de fabrikant heeft gekregen die blijft geldig. Nog een extra reden dus om te kiezen voor reparatie met gebruik van originele onderdelen.

Ook garantie op niet originele onderdelen

Mocht u ondanks deze voordelen toch kiezen voor het gebruik van niet-originele onderdelen, dan krijgt u ook op deze onderdelen 3 maanden garantie. Dit heeft wel consequenties voor de fabrieksgarantie. Om die reden zullen wij wel het gebruik van originele onderdelen aanraden.

100% gecertificeerd

DoctorPhone maakt gebruik van gecertificeerde monteurs, professioneel gereedschap en een ESD veilige werkruimte.

[Wiha Premium Tools]
[Tessa Tape]
[ESD]

Onze gecertificeerde monteurs helpen u graag

Onze reparateurs ondergaan de ESD trainingen en zijn ze in het bezit van een ESD certificaat als aantoonbaar bewijs van de kennis en kunde om ESD-veilig om te gaan met elektronica. Ook volgen ze diverse trainingen om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen die plaats vinden op het gebied van toestellen. Zo zijn zij altijd in staat om zelfs de allernieuwste modellen goed te kunnen repareren.

ESD certificering betekent veiligheid voor zowel uw telefoon als ook onze werknemers

Elke DoctorPhone reparateur is in het bezit van een ESD-certificaat. ESD staat voor Electro Static Discharge en gaat over het veilig werken met elektronica. Dit gaat verder dan alleen reparateurs die gecertificeerd zijn om veilig te kunnen werken. Ook DoctorPhone als bedrijf is gecertificeerd om aan te tonen dat wij ESD serieus nemen. Zo zijn onze werkplekken veilig en voldoen ook onze vloeren aan de ESD veiligheidseisen. Zo is uw toestel in veilige handen bij DoctorPhone.

Professioneel gereedschap voor een professionele reparatieservice

DoctorPhone gebruikt professioneel gereedschap en heeft zelfs meegewerkt aan de ontwikkeling van een speciale toolkit voor de telecombranche in samenwerking met WiHa. WiHa zet zich al jaren in voor de ontwikkeling van premium professioneel gereedschap. DoctorPhone maakt uitsluitend gebruik van het WiHa gereedschap om uw reparaties zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.