Draadloze Doorsafe 4000 bewaakt voordeur op afstand

Persbericht geplaatst door ikwilpubliciteit op 04-11-2011
Draadloze Doorsafe 4000 bewaakt voordeur op afstand

AMSTERDAM – Spioneren op afstand. Dat is wat het nieuwste model van de Doorsafe doet. Met de Doorsafe 4000 is vanuit de huiskamer te zien wie er aan de voordeur aanbelt. Ook kan een gesprek worden gevoerd en een foto van de aanbeller worden gemaakt. Zelfs het openen van de voordeur op afstand is mogelijk. Alles vanuit de gemakkelijke stoel in de huiskamer!

Vorig jaar kwam het bedrijf Risafe met de Doorsafe: de moderne versie van het aloude voordeurspionnetje. Het piepkleine kijkgaatje in de voordeur is daarbij vervangen door een digitale camera dat loepzuivere beelden aflevert op een monitor, ook als het buiten donker is. De nieuwe Doorsafe 4000 maakt het de bezitter nog gemakkelijker: de buiten-unit is namelijk draadloos verbonden met de monitor binnen, waardoor zelfs vanuit de huiskamer (of welke plaats dan ook) te zien is wie er aanbelt. En via de intercom is het dan mogelijk om met de aanbeller te communiceren. Gemakkelijk en veilig.

Groot scherm

Het videoscherm van de monitor is ten opzichte van de vorige modellen vergroot naar een royale 9 centimeter doorsnede. Het apparaat neemt van iedere aanbeller een foto die in het geheugen wordt opgeslagen. Zo is te zien wie er heeft aangebeld. Het apparaat is voorzien van een ingebouwde voordeurbel met 16 beltonen en LED-verlichting die ook werkt als het buiten donker is.

Veiligheid

De Doorsafe 4000 is een volledige bewakingscamera die het gevoel van veiligheid vergroot. Ongenode gasten hebben geen enkele kans het huis te betreden. Dat maakt de Doorsafe dan ook populair bij iedereen die niet naar de voordeur wil of kan lopen als er aangebeld wordt. Het monteren en de bediening van de Doorsafe zijn bovendien uiterst eenvoudig. Een speciale montagebeugel is verkrijgbaar.

Er is ook een variant van de DS 4000 waar je meer dan één monitor aan de buiten-unit kunt aansluiten.

Risafe

De Doorsafe is verkrijgbaar bij de betere vakhandel (ijzerwaren, gereedschappen, beveiliging) of via de website www.risafe.nlen kost 199 euro, inclusief btw. Meer informatie? Bel 020-471 4 571 of email naar info@risafe.nl

Meer informatie over de Doorsafe is verkrijgbaar bij:

WWW.RISAFE.NL

RISAFE Netherlands