Edmond Document Solutions: Eddoc Weaver v2.3 biedt met AFP-output ongekende flexibiliteit

Persbericht geplaatst door Influx PR op 24-04-2012

Volledige onafhankelijkheid in documentformaat en communicatie-kanaal kenmerkt nieuwste Edmond output management software

NIJMEGEN – 24 april 2012 - Versie 2.3 van de Eddoc Weaver outputmanagement software van het Nijmeegse Edmond Document Solutions maakt een eind aan alle discussies over input- en outputformaten en afhankelijkheid voor een specifiek communicatiekanaal. De belangrijkste vernieuwing in Eddoc Weaver v2.3 heeft betrekking op het feit dat nu ook mogelijk is om AFP-output te genereren. Niet alleen van AFP-input maar ook op basis van bijvoorbeeld PDF-, PS- en Lineprinter-databestanden. Voortaan is het mogelijk elk gangbaar input-formaat om te zetten in elk gangbaar output-formaat en voor elk gewenst communicatiekanaal bruikbaar te maken.

‘Met deze nieuwe functionaliteit in de software zijn we erin geslaagd veel tijd en geld te besparen voor onze klanten’, aldus Paul Bogers, directeur van Edmond Document Solutions. ‘AFP-data bewerken legt immers een groot beslag op tijd en middelen waardoor AFP-print of -verwerking vaak een dure aangelegenheid is. En als het eenmaal draait is er daardoor weinig behoefte om het nog te veranderen. Eddoc Weaver v2.3 versie stelt het be-/verwerken van AFP-data nu letterlijk onder de knop beschikbaar. Eenvoudig en geautomatiseerd.’

‘We horen vanuit de markt steeds vaker de vraag om met volledige AFP-workflows te kunnen integreren, zowel aan de inkomende als aan de uitgaande kant’, aldus Bogers. ‘Daar hebben we in de ontwikkeling van onze software op ingespeeld. Eddoc Weaver v2.3 is heel makkelijk te integreren met die complexe AFP-omgevingen. Daardoor wordt het voor de gebruiker erg eenvoudig om alle gewenste vormen van input en output te verwerken met dezelfde snelheid en accuratesse. Uiteraard met behoud van alle specifieke kwaliteiten van de documentstromen zoals lay-out, (AFP-)metadata en invoer variabelen en aangevuld met gelijktijdige uitvoer naar meerdere communicatiekanalen of bijvoorbeeld een digitaal archief. Onze klanten zijn met Eddoc Weaver 2.3 flexibeler dan ooit.’

Bogers: ‘Eddoc Weaver 2.3 is verder ook nog verbeterd in gebruiksvriendelijkheid, colour en pattern management. Daardoor zijn uitgaande documenten altijd verzekerd van dezelfde hoge kwaliteit voor elk uitvoerkanaal. Alles is perfect op elkaar afgestemd.’
Digitalisering van (de verwerking van) documentstromen in alle gangbare formaten over en weer, kan voor veel organisaties een enorme kostenbesparing opleveren. Bogers: ‘Deze versie van Eddoc Weaver software stelt een nieuwe generatie output management toepassingen beschikbaar voor een steeds weer om innovatieve oplossingen vragende markt. Formaat- en kanaalonafhankelijke marketing campagnes voor optimale klantcommunicatie is hiermee echt realiteit.’

Over Edmond Document Solutions
Edmond Document Solutions is een handelsnaam van Edmond Research & Development b.v. in Nijmegen, al 20 jaar vooroplopend in de ontwikkeling van innovatieve technologisch geavanceerde softwareproducten voor slimme en snelle documentopmaak en dataconversie. Eddoc Weaver is het softwareproduct waarmee Edmond Document Solutions sinds 2009 een leidende positie heeft ingenomen in de wereld van Enterprise Output Management oplossingen en toepassingen, met name op het gebied van Multi channel klantcommunicatie.

Voor meer informatie:
Edmond Document Solutions - Rudy Stueck - Sales & Marketing
Sint Annastraat 4, 6524 GA Nijmegen, NL - Tel: +31-24 3521666
E: info@edmond.nl- W: www.edmond.nl

Voor redactionele informatie of foto:
Influx PR: Jakob Brons, 055 3663034, edmond@influx-pr.com,
TAPAS, Tekstschrijven als Passie, John de Waard, 06 54 343 156, john@tekstschrijvenalspassie.nl

Meestgebruikte trefwoorden
van Influx PR: