Een bloemenabonnement van Frederique’s Choice

Persbericht geplaatst door lieke op 14-11-2012

Hebt u al eens bloemen ontvangen van Frederique’s Choice? Was u ook zo verrast toen de luxe geschenkdoos open ging en er een luxe boeket uit kwam? Nu is het mogelijk om ook uw personeel en relaties te laten genieten van de bossen bloemen van Frederique’s Choice. Nieuw is het bloemenabonnement.

Sinds kort is het mogelijk om bij Frederique’s Choice een bloemenabonnement af te sluiten. Uw ontvangstruimte of receptie is het visitekaartje van uw bedrijf en daar horen verse bloemen bij. Met een bloemenabonnement heeft u altijd een vers boeket op kantoor, de receptiebalie, in de vergaderruimte of in de directiekamer. U bent altijd gegarandeerd van mooie verse bloemen en met verse bloemen brengt u uw bedrijf tot leven. De voordelen van een bloemenabonnement: levering op een dag naar keuze, variatie in kleur en stijl, factuur per e-mail en voor zakelijke bestellers hebben we aantrekkelijke tarieven. Frederique’s Choice introduceert 3 verschillende bloemenabonnementen: een wekelijks abonnement, een tweewekelijks abonnement en een maandabonnement. Bij de abonnementen is het mogelijk om een luxe mondgeblazen glasvaas te krijgen zodat u altijd het boeket mooi kunt presenteren.

Frederique’s Choice heeft het bloemenabonnement geïntroduceerd. Op onze website vindt u meer informatie over de verschillede mogelijkheden in bloemenabonnementen en bloemen bestellen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Frederique’s Choice

e-mail: info@frederiqueschoice.com