Een MRI scan snel geregeld

Persbericht geplaatst door lieke op 13-02-2014

Al een lange tijd ben ik aan het sparen. Ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto. Ongeveer 4 jaar geleden kwam de nieuwe volkswagen polo uit. De nieuwe volkswagen polo is een fantastische mooie auto. Ik rijd op dit moment nog in een oude volkswagen polo uit het jaar 2003 en deze is veel minder mooi.

Mijn auto heeft veel onderhoud nodig omdat de auto zo oud is. Vorig jaar was mijn airco kapot, het was een dure reparatie om de auto te laten maken. Dit jaar had ik helaas de pech om alle banden te vervangen en er moest een nieuwe accu in omdat de oude op was. Toen ik in 2009 de nieuwe volkswagen polo gti zag verschijnen was ik opslag verkocht. Deze auto heeft werkelijk alles wat ik maar zou willen, de auto is snel, luxe en er zitten erg goede stoelen in wat goed is voor mijn rug. Ik besloot om eerst is goed te sparen, want ik wil de auto gelijk kunnen afbetalen.

Nadat ik enkele maanden geleden genoeg geld had gespaard voor een mooie volkswagen polo gti besloot ik om eens wat rond te gaan kijken. Na lang zoeken kwam ik een mooie auto tegen in het noorden van het land. Ik besloot om samen met mijn broer naar de dealer te rijden. Toen we bij de autodealer aankwamen bekeken we de auto. Vervolgens reden we een proefit met de auto. De auto was perfect. Later dronken we een kopje koffie, de eigenaar van de zaak zei dat hij speciaal voor ons de zaak had geopend. Hij kwam namelijk net terug van een MRI rug. Hij had deze MRI rug ondergaan bij Prescan in Baarn. Hij vertelde ons dat hij binnen 3 dagen terecht kon voor een MRI rug. Er was rechtstreeks contact met de radioloog mogelijk over de uitslag van de MRI rug. Na afloop van het onderzoek kreeg hij de beelden van zijn MRI rug mee naar huis.