Een persoonlijke fotosticker

Persbericht geplaatst door johanmeijer op 29-01-2015

Onze trouwe viervoeter is drie jaar geleden onverwachts overleden. Nog elke dag denken we aan hem en aan zijn ondeugende uitstraling. Urenlange wandelingen langs het kanaal, waarbij hij altijd plotseling verdween om vervolgens zo smerig als je maar kunt bedenken uit de sloot kwam. Ook wanneer het erg droog was geweest wist hij wel een beetje water te vinden.

Een fotosticker voor op de auto

Nu zijn we de foto’s aan het terugkijken en lijkt het ons een leuk idee om een fotosticker te bestellen. In eerste instantie was deze bedoelt voor achter op onze auto. De auto waar hij urenlang achter in lag en met plezier, omdat hij wist dat we hem weer meenemen voor een lange wandeling. Deze fotostickers zie je ook terug in winkels die auto onderdelen verkopen. Alleen ik vond het een nadeel dat deze fotostickers altijd net iets anders zijn dan je eigen hond. Onze Golden Retriever had een uitgesproken gezicht en herkenbaar uit duizenden. We willen graag een fotosticker achter op onze auto, maar dan moet hij wel echt van onze hond zijn.

Sticker.nl maakt alle soorten stickers dus ook een fotosticker zou geen probleem moeten zijn. Via de website en de ontwerpmodule kun je gemakkelijk een foto, in dit geval van onze hond, uploaden waarna je nog kunt kiezen uit verschillende soorten afwerking. Wij hebben onze fotosticker laten voorzien van een glans laminaat. Omdat de sticker achter op de auto zou worden geplakt leek het ons wel verstandig en deze keuze werd door een medewerker van Sticker.nl bevestigd.

Toen we eenmaal onze fotosticker van onze hond netjes via de DHL binnenkregen hebben we deze natuurlijk meteen op onze auto geplakt. Voordat wij dit hebben gedaan, is de ruit goed ontvet omdat anders de sticker niet lang op zou blijven zitten.

Door deze fotosticker hebben we het idee dat onze trouwe viervoeter min of meer met ons meerijdt.